STRATEGIE I INWESTYCJE

Unified Factory jeszcze mocniej w Niemczech i Azji

Maciej Okniński i kierowana przez niego spółka Unified Factory chce mocniej zaistnieć na rynkach azjatyckich i w Niemczech.

Maciej Okniński i kierowana przez niego spółka Unified Factory chce mocniej zaistnieć na rynkach azjatyckich i w Niemczech.

– Jednym z warunków wzrostu sprzedaży naszych rozwiązań technologicznych jest pozyskiwanie osób z dużym doświadczeniem i osiągnięciami w sprzedaży na rynkach zagranicznych, zwłaszcza w branżach, które z naszego punktu widzenia mają znaczenie strategiczne. – powiedział w rozmowie z agencją ISB News Maciej Okniński – Bez wątpienia należy do nich globalny rynek usług finansowych i ubezpieczeniowych, dla którego poprawa efektywności w obszarze obsługi klienta jest dziś kluczem do osiągnięcia przewagi nad konkurentami. Stąd decyzja o utworzeniu stanowiska i zatrudnieniu osoby odpowiedzialnej za sprzedaż zagraniczną, na obszarze Europy, zwłaszcza na rynku niemieckim oraz bardzo perspektywicznego z naszego punktu widzenia kontynentu azjatyckiego.

Rozwojem tych rynków ma zająć się Bogdan Wiesiołek, który przed dołączeniem do zespołu Unified Factory pełnił funkcję członka zarządu w grupie ubezpieczeniowo-finansowej w Euler Hermes należącej do Allianz AG, gdzie był odpowiedzialny za wszystkie kanały sprzedaży. Wiesiołek odpowiedzialny będzie za sprzedaż w Azji i Europie.

Jak poinformowało Unified Factory, nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za sprzedaż oprogramowania Customer Service Automation prowadzoną zarówno w modelu bezpośrednim, jak i za pośrednictwem integratorów IT oraz w modelu White-Label.

Unified Factory jeszcze mocniej w Niemczech i Azji
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry