OBSŁUGA KLIENTA

Facebook wprowadza reakcje w komentarzach

Facebook wprowadził kolejne zmiany. Od dzisiaj emocje możemy wyrażać nie tylko pod wpisem, ale także pod każdym komentarzem.

Facebook wprowadził kolejne zmiany. Od dzisiaj emocje możemy wyrażać nie tylko pod wpisem, ale także pod każdym komentarzem.

Gdy w lutym 2016 roku Facebook wprowadził ikony emocji (tzw. Reactions), które można było pozostawić pod postami znajomych, wielu internautów podchodziło do tego z pewną rezerwą i obawą, czy pomysł się przyjmie. Okazało się, że idea Reactions przyjęła się. Od chwili wprowadzenia emotikonów – wg. Daily Mall – użyto ich ponad 300 bln razy. To całkiem sporo, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę, że Facebook ma już 2 mld użytkowników na całym świecie.

W marcu 2016 internauci szybko zarzucili Facebooka prośbami o rozszerzenie funkcjonalności pozostawiania opinii w formie emotikonów pod komentarzami, a nie jak dotąd pod postami. Wprowadzono co prawda możliwość wklejania zdjęć i emotikonów w komentarz, ale nie umożliwiono korzystania z emotikonów formie przycisku Lubię to.

Teraz to się zmieniło.

W procesie obsługi klienta nowa funkcjonalność Facebooka pomoże ocenić reakcję pozostałych użytkowników na nasze publiczne odpowiedzi pod postami klientów.

Facebook wprowadza reakcje w komentarzach
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry