IN-HOUSE

Idea Bank znowu zaskakuje. Otwiera pierwszą placówkę bankową w… pociągu

Idea Bank, znany ze swoich ekstrawaganckich pomysłów, takich jak mobilny wpłatomat czy bankowy coworking Idea Hub, uruchamia kolejny projekt bez precedensu. W wybranych pociągach PKP Intercity właśnie pojawił się wagon Idea Hub Express, będący pierwszą placówką bankową na torach i jednocześnie pierwszym coworkingiem dla podróżujących.

Idea Bank, znany ze swoich ekstrawaganckich pomysłów, takich jak mobilny wpłatomat czy bankowy coworking Idea Hub, uruchamia kolejny projekt bez precedensu. W wybranych pociągach PKP Intercity właśnie pojawił się wagon Idea Hub Express, będący pierwszą placówką bankową na torach i jednocześnie pierwszym coworkingiem dla podróżujących.

Pierwszy mobilny coworking ułatwi pracę podróżującym na trasach Warszawa-Poznań-Warszawa, Warszawa-Kraków-Warszawa i Warszawa-Wrocław-Warszawa. Do wybranych pociągów PKP Intercity kursujących na tych liniach dołączony zostanie specjalny wagon Idea Hub Express. Wagon został przystosowany do pracy biurowej, jest wyposażony w stół, wygodne krzesła oraz ekran do wyświetlania prezentacji. Podróżni mają też do dyspozycji sprzęt biurowy (drukarka, skaner), ładowarki do telefonów oraz niezbędne łącza, a także ekspres do kawy i codziennie świeżą prasę.

– Podróże są nieodłącznym elementem prowadzenia własnego biznesu. Przedsiębiorcy spotykają się z klientami i kontrahentami, badają nowe rynki. Małe firmy z czasem się rozrastają, powstają filie w nowych miejscowościach – mówi Małgorzata Szturmowicz, członek zarządu Idea Banku. – Ponieważ zawsze staramy się być tam, gdzie są przedsiębiorcy, od dziś będziemy towarzyszyć im także w podróży. Dzięki współpracy z PKP Intercity, stworzyliśmy pierwsze mobilne biuro Idea Hub Express, dając pasażerom możliwość lepszego wykorzystania czasu spędzanego w podróży – dodaje.

Z wagonu może skorzystać każdy pasażer posiadający ważny bilet, klientom Idea Banku przysługuje jednak pierwszeństwo w zajmowaniu miejsc. Bank liczy też na to, że Idea Hub Express będzie okazją do pozyskania nowych klientów, oferując im możliwość przejazdu na podstawie darmowych voucherów, które można otrzymać w stacjonarnych placówkach Idea Hub w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Z badania sondażowego przeprowadzonego przez Idea Bank wynika, że aż 61% małych firm prowadzi działalność na obszarze większym niż jedno województwo. Większość ich właścicieli, dokładnie 82% deklaruje, że podróże są nieodłącznym elementem posiadania własnej firmy. Aż 57% przedsiębiorców działających na obszarze większym niż jedno województwo, spędza w podróży ponad 10 godzin tygodniowo. Podróże służbowe to duże obciążenie czasowe. Co piąty badany przedsiębiorca przyznaje, że spędza w nich ponad 30 godzin tygodniowo. Biorąc pod uwagę dane GUS o przeciętnej liczbie godzin spędzanych w pracy przez osoby pracujące na własny rachunek (42,3 h), właściciel małej firmy spędza w podroży średnio 2 dni w tygodniu. Podczas przejazdu najczęściej pracuje na komputerze i prowadzi rozmowy służbowe. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 4-7 kwietnia na próbie 328 osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i miało formę wywiadu telefonicznego.

– Pociąg jest bardzo dobrym środkiem transportu dla osób podróżujących biznesowo. Zapewnia szybką możliwość przemieszania się pomiędzy największymi miastami, np. podróż z Warszawy do Krakowa zajmuje nieco ponad dwie godziny, więc sprawy biznesowe można załatwić w jeden dzień. Jest też także przyjaznym miejscem do pracy – mówi Marta Ziemska, rzecznik prasowy PKP Intercity. – Dla klientów biznesowych, którzy często podróżują mamy dedykowaną ofertę – specjalne Kolorowe Karty umożliwiające przejazdy bez ograniczeń wszystkimi naszymi pociągami oraz innych przewoźników.

Obsługę podróżnych korzystających z Idea Hub Express będą prowadzić najlepsi pracownicy Idea Banku. – Idea Hub Express to nie tylko pierwsze mobilne biuro, ale też pierwsza placówka bankowa na torach. Ten unikalny na skalę światową projekt jest wizytówką Idea Banku – podkreśla Małgorzata Szturmowicz. W kwietniu Idea Hub Express będzie kursował z Warszawy do Poznania, w maju z Warszawy do Krakowa, a w czerwcu z Warszawy do Wrocławia, wyjeżdżając w godzinach porannych i wracając do stolicy wieczorem.

Idea Bank posiada obecnie 8 stacjonarnych placówek Idea Hub w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu. Latem dodatkowo funkcjonował tzw. Summer Hub, zlokalizowany w Warszawie nad brzegiem Wisły. Idea Huby to nie tylko miejsca do pracy, ale też miejsca spotkań przedsiębiorców, warsztatów biznesowych, prezentacji, a nawet kina letniego. Innowacyjne placówki bankowe mają swój własny profil na facebooku, który ma prawie 20 tysięcy fanów.

Idea Bank rozwija projekt Idea Hubów od początku 2015 roku, od tego czasu bankowe centra biznesu odwiedziło ponad 30 tysięcy gości. Projekt został nagrodzony w wielu prestiżowych konkursach w Polsce i na świecie, m.in. w Edison Awards, Stevie Awards oraz Efma Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards.

Idea Bank znowu zaskakuje. Otwiera pierwszą placówkę bankową w… pociągu
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x