IN-HOUSE

ING zachęca klientów do wspólnego upraszczania komunikacji

ING Bank Śląski został laureatem konkursu „Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń” w kategorii Najbardziej Przyjazny Bank. Bank otrzymał wyróżnienie za projekt Po prostu, którego celem jest upraszczanie komunikacji z klientami.

ING Bank Śląski został laureatem konkursu „Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń” w kategorii Najbardziej Przyjazny Bank. Bank otrzymał wyróżnienie za projekt Po prostu, którego celem jest upraszczanie komunikacji z klientami.

– Nie chcemy, aby styl komunikacji naszego banku był podobny do stylu urzędowego. „Niniejszym wzywamy do zapłaty”, „należy niezwłocznie uiścić opłatę” – to sztampowe zwroty tego typu. Klienci nie chcą tracić czasu na wczytywanie się w tekst i myślenie ,,co muszę z tym zrobić”, ,,co bank miał na myśli”. Czujemy tę potrzebę, dlatego zmieniamy język bankowy. W rzeczywistości ciągłego pośpiechu tylko prosta i przejrzysta komunikacja sprawi, że z łatwością przyswoimy ważne informacje ­­- powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski od ponad dwóch lat współpracuje z językoznawcami z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Razem z nimi sukcesywnie upraszcza komunikaty i trudne umowy. Specjaliści szkolą pracowników z prostej i efektywnej komunikacji oraz pokazują, jak prosto mówić o finansach. Jednym z najważniejszych zadań była intensywna praca nad językiem systemu bankowości internetowej Moje ING. Efektem tej pracy jest certyfikat prostego języka, który w styczniu ING Bank Śląski otrzymał od Pracowni Prostej Polszczyzny. Jest to pierwsze takie wyróżnienie wśród banków w Polsce.

ING Bank Śląski zaprasza też klientów do wspólnego upraszczania komunikacji. Mogą oni przesyłać na specjalną skrzynkę e-mail oraz na portalu „Społeczność ING” wszystkie komunikaty (listy, e-maile, itp.), które dostali od banku i uważają, że są napisane zbyt trudnym językiem.

ING zachęca klientów do wspólnego upraszczania komunikacji
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry