IN-HOUSE

Bankowy Oskar jakości obsługi klienta w mBanku

Z „bankowych Oscarów”, czyli konkursu portalu Bankier.pl i dziennika Puls Biznesu, mBank wrócił z główną nagrodą. Zdobył statuetkę Złoty Bank za najwyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. A także wyróżnienie za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa.

fot. M. Wiśniewski

Z „bankowych Oscarów”, czyli konkursu portalu Bankier.pl i dziennika Puls Biznesu, mBank wrócił z główną nagrodą. Zdobył statuetkę Złoty Bank za najwyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. A także wyróżnienie za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa.

Złoty Bank to najważniejsza nagroda plebiscytu Złoty Bankier. Przyznawana jest na podstawie badania „mystery client” Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Firmy te sprawdziły jakość obsługi w placówkach bankowych i kanałach zdalnych. Audytorzy odwiedzili 1050 placówek, ponad 600 razy zadzwonili do call center i wysłali ponad 600 pytań, korzystając z formularzy on-line. Testowali też bankowe serwisy internetowe i mobilne. W tym roku, już po raz szósty w ośmioletniej historii konkursu, mBank okazał się w tej kategorii bezkonkurencyjny.

– Podczas ubiegłorocznej gali, odbierając nagrodę za drugie miejsce obiecałem, że w przyszłym roku zawalczymy o tytuł lidera. Staraliśmy się i będziemy się starali dalej, by obsługa klienta – bez względu na to czy rozmawia z nami w placówce, na czacie czy w mediach społecznościowych – zawsze była na najwyższym poziomie. Zgodnie z nową strategią mBanku, deklarujemy „Pomagać. Nie wkurzać. Zachwycać… Gdziekolwiek” – mów Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

W konkursie Złoty Bankier banki poddawana są też audytowi bezpieczeństwa systemów internetowych i mobilnych. Zabezpieczenia testowali eksperci z Securing i Obserwatorium.biz. mBank zyskał ich uznanie, zdobywając po raz drugi z rzędu wyróżnienie dla najbezpieczniejszych instytucji finansowych na rynku. Został dodatkowo doceniony za działania edukacyjne w zakresie bezpieczeństwa – pionierską kampanię „Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci” i nowy, bezpieczny sposób autoryzacji transakcji internetowych – mobilną autoryzację.

Statuetki Złoty Bankier wręczane są od ośmiu lat przez portal Bankier.pl i dziennik Puls Biznesu. To największe tego typu badanie rynku bankowego w Polsce.

Bankowy Oskar jakości obsługi klienta w mBanku
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x