100 ZASAD SPRZEDAŻY

Taktyczne zasady sprzedaży

Pamiętacie serię 100 porad, jakie w ubiegłym roku – na łamach ccnews.pl – udzielał Karol Froń? Do sprzedaży właśnie trafiła jego książka z opublikowanymi u nas wcześniej wskazówkami. Autor jednak je bardziej rozbudował i wzbogacił o nowe treści.

Pamiętacie serię 100 porad, jakie w ubiegłym roku – na łamach ccnews.pl – udzielał Karol Froń? Do sprzedaży właśnie trafiła jego książka z opublikowanymi u nas wcześniej wskazówkami. Autor jednak je bardziej rozbudował i wzbogacił o nowe treści.

Na 304 stronach znajdziecie opis 10-cio letnich doświadczeń autora w biznesie i sprzedaży. Karol wyciągnął ze swojej pracy jako telemarketer, kierownik zespołu i project manager a później także jako trener i właściciel call center, to co najważniejsze. Całość opisał w 100 punktach – w „100 taktycznych zasadach sprzedaży”.

Dlaczego taktycznych? Bo sprzedaż to walka. A walka może być wygrana tylko wówczas, gdy obierasz pewną taktykę. I Karol w swojej książce podpowiada jakimi zasadami rządzi się sprzedaż.

Każda największa podróż zaczyna się od jednego najmniejszego kroku.

Z książki dowiecie się, że sukces w sprzedaży to powtarzalność. Że warto polaryzować opowieści, jakie towarzyszą procesowi sprzedaży. Wreszcie dowiecie się czym jest zamknięcie autoryzowane. Takiej wiedzy nie znajdziecie w żadnej innej dostępnej na rynku książce o sprzedaży przez telefon.

Znacie kogoś, to mówił Wam, że powinniście oglądać telezakupy Mango? A to właśnie od Karola dowiecie się, że warto je oglądać by w poprawny przedstawiać sposób na prezentowanie produktu klientowi.

Więcej wskazówek znajdziecie w naszym serwisie. Ale jeśli chcecie wiedzieć znacznie więcej – zachęcam do lektury książki.

Taktyczne zasady sprzedaży
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x