SPRZEDAŻ

Model prowadzenia rozmowy handlowej – OK SPRZEDAŻ. Jak sprzedawać w XXI w.?

Przedstawiam Ci mój autorski system sprzedaż, który opracowałem w oparciu o 10 lat moich doświadczeń, 30000 wykonanych rozmów z klientami, tysięcy dokonanych sprzedaży, setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków, dziesiątek odbytych szkoleń i konferencji.

Wszystko co dziś wiem o sprzedaży, to efekt ciężkiej pracy, rozwoju, masy popełnionych błędów, porażek i wyciągniętych wniosków. Na tej podstawie oceniłem co działa, a co nie i stworzyłem unikalny system sprzedaży o nazwie OK SPRZEDAŻ.

System ten pomaga Ci przejść przez wszystkie etapy, od pierwszego kontaktu z klientem do zakupu i obsługi po sprzedażowej.

Dowiedz się czym jest system OK SPRZEDAŻ.

O – Określ klienta idealnego – nauczę Cię w jaki sposób stworzyć avatar swojego klienta, aby zmaksymalizować swoją sprzedaż już od samego startu

K – Kanały pozyskiwania klientów – dam Ci metody pozyskiwania klientów w swojej firmie w dwóch światach: online i offline, dzięki którym w łatwy i tani sposób pozyskasz nowe zamówienia dla swojego biznesu

S – Sprzedawca – pokazuję Ci jak umawiać spotkania z klientami metodą Z.A.P.R.O.Ś, aby większość rozmów kończyła się umówionym spotkaniem, a także w jaki sposób myśleć aby zostać skutecznym sprzedawcą i budować unikalne i efektywne pierwsze wrażenie metodą S(UPPER)2, co przełoży się na budowanie głębokiej relacji.

P – Poznaj potrzeby – pokazuje ci sposoby na to, aby dowiedzieć się od klienta, jakie są jego prawdziwe potrzeby, pragnienia i oczekiwania, aby móc dać klientowi dokładnie to, czego pragnie i zwiększyć szansę na sprzedaż.

R – Rozwiązanie problemu – uczę Cie jak prezentować swój produkt, jakie strategie wpływu i sprzedaży stosować by wzbudzać pragnienie zakupu u potencjalnego klienta i przekonać go do podjęcia decyzji

Z – Zneutralizuj obiekcje – dam Ci sposób radzenia sobie z większością obiekcji klienta, metodą S.Z.T.U.R.M.E.M, dzięki której będziesz w stanie usuwać prawie wszystkie wątpliwości zakupowe Twoich klientów

E – Efektywne zamknięcie – nauczysz się jak zamykać sprzedaż jedną z 15 technik zamknięcia, które zadziałają na klientów B2B, B2C, D2D, zarówno w sprzedaży telefonicznej jak i bezpośredniej

D – Dosprzedaż – pokażę Ci jak skłonić klienta do dodatkowego zakupu w momencie, gdy kupi od Ciebie choćby jeden produkt

A – Akcja rekomendacja – dowiesz się jak za pomocą 8 strategii, zwiększysz ilość poleceń nawet o 70%

Ż – Żegnamy się – zrozumiesz w jaki sposób kończyć rozmowę, aby klient był zadowolony z podjętej decyzji i co zrobić, aby chciał do Ciebie wrócić w przyszłości po więcej

Do każdego z elementu systemu OK SPRZEDAŻ stworzyłem szkolenie VOD, które kompleksowo omawia dany fragment rozmowy z klientem.

Jeśli masz ochotę poznać ten system bliżej, to w poniedziałek 10.04 o 20.00 poprowadzę bezpłatne, internetowe szkolenie w którym zaprezentuję system i dam Ci dwie specjalne propozycje, z których będziesz mógł skorzystać. Możesz zapisać się na to szkolenie pod tym linkiem:

Bezpłatny, Internetowy Maraton Szkoleniowy

 

Model prowadzenia rozmowy handlowej – OK SPRZEDAŻ. Jak sprzedawać w XXI w.?
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x