STRATEGIE I INWESTYCJE

Gdańsk już wkrótce z własnym call center

Gdańsk będzie kolejnym Polskim miastem, w których wystartuje miejska infolinia. Trwa właśnie nabór kierownika Gdańskiego Centrum Kontaktu oraz przetarg na dostawę, wdrożenie i integrację z systemami urzędu oraz podległych jednostek. Infolinia wystartuje z początkiem przyszłego roku.

Gdańsk będzie kolejnym Polskim miastem, w których wystartuje miejska infolinia. Trwa właśnie nabór kierownika Gdańskiego Centrum Kontaktu oraz przetarg na dostawę, wdrożenie i integrację z systemami urzędu oraz podległych jednostek. Infolinia wystartuje z początkiem przyszłego roku.

– Miasto Gdańsk prowadzi projekt utworzenia wspólnego centrum kontaktu dla Jednostek Miejskich, którego głównym zadaniem jest usprawnienie i uproszczenie komunikacji pomiędzy mieszkańcami, obywatelami, przedsiębiorcami, a samorządem. – wyjaśnia w rozmowie z CCNEWS Tomasz Filipowicz, Kierownik Projektu Gdańskiego Centrum Kontaktu.

GCK będzie udzielało kompleksowych informacji dotyczących spraw miasta, w tym informacji o sposobie załatwiania spraw oraz stanie ich realizacji za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji – nie tylko telefonicznie czy e-mailowo, ale także za pośrednictwem internetowego czatu i mediów społecznościowych takich jak Whatsapp, Viber, Facebook czy Twitter.

– Ponadto GCK będzie przyjmowało zgłoszenia interwencyjne z życia miasta w jednym miejscu bez konieczności wiedzy o zakresie kompetencji poszczególnych Jednostek Miejskich. – dodaje Filipowicz.

Urząd Miasta chce postawić na rozwiązanie Saas (Software-as-a-service). Planuje z dostawcą systemu call center podpisać czteroletnią umowę. Na złożenie ofert firmy mają czas do 15 maja do godz. 11:00.

Zobacz treść ogłoszeń:

Gdańsk już wkrótce z własnym call center
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry