KOMENTARZE

Hity marca

W tym roku marzec nie obfitował w wydarzenia spektakularne. Udało się nam jednak odnotować kilka wartych uwagi wydarzeń, jak chociażby zatrzymanie w Poznaniu grupy nieuczciwych przedsiębiorców wykorzystujących nieetycznie telemarketing.

W tym roku marzec nie obfitował w wydarzenia spektakularne. Udało się nam jednak odnotować kilka wartych uwagi wydarzeń, jak chociażby zatrzymanie w Poznaniu grupy nieuczciwych przedsiębiorców wykorzystujących nieetycznie telemarketing.

Dość ważnym wydarzeniem dla branży było wydanie przez UOKiK istotnego poglądu w sprawie tego, co jest, a czym nie jest trwały nośnik. Sprawa ma pośredni wpływ na naszą branżę, bo jednoznacznie wskazuje, że praktyka udostępniania klientowi plików z regulaminem lub innymi ważnymi informacjami na własnej – firmowej stronie www nie jest trwałym nośnikiem.

Jak zawsze były jednak bardziej lub mniej popularne artykuły opublikowane na naszych łamach. Oto ranking zawierający 10 najpopularniejszych artykułów:

  1. 0,02% zapłaconych kar przez operatorów telekomunikacyjnych
  2. Podwyżkami nie kupisz poczucia stabilności – wyniki badania
  3. Agnieszka Wrońska: to konsultanci budują wartość firmy
  4. Nowe twarze w zarządzie Voice Contact Center
  5. Najlepsza infolinia w PKO Bank Polski
  6. Rośnie rynek call center. Część firm outsourcingowych zakłada…
  7. Poznańscy telemarketingowi oszuści trafili do aresztu
  8. Po outsourcing sięgamy częściej. Wzrost rynku contact center…
  9. GDPR w polskich call center: wiedzą, że muszą, ale …
  10. Call Center bez tajemnic, czyli od czego zależy być albo nie być

W marcu opublikowaliśmy 115 artykułów, które wraz z wcześniejszymi artykułami przeczytało ponad 70 tys. użytkowników. Średni czas trwania wizyty w naszym serwisie w marcu wyniósł rekordowe 4:19. Baardzo dziękujemy za Wasze zaufanie i zaangażowanie!

Hity marca
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry