Connect with us

Voicetel zapowiedział pierwsze wdrożenie Dialla w II kwartale 2017

SYSTEMY CC

Voicetel zapowiedział pierwsze wdrożenie Dialla w II kwartale 2017

Voicetel zakończył pierwszy etap prac przygotowawczych nad modułem Dialla, który automatyzuje proces umawiania konsultacji lekarskich. Nowy produkt – zdaniem zarządu spółki – może znacząco wpłynąć na wynik finansowy spółki. Pierwsze wdrożenia planowane są na II kwartał tego roku.

Dialla to produktem pełniący funkcję automatycznego contact center dla klientów z sektora MSP. Produkt działa w oparciu o stale rozwijaną przez Voicetel Communications technologię Brilliance. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów.

Dialla skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych.

Jak zapowiada spółka produkt Dialla cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią i efektywnością kosztową, wynikających z zastosowania technologii Brilliance.

Voicetel Communications S.A. poza rozwijaniem technologii Brilliance, prowadzi także prace nad wspomnianą Diallą oraz Alisa – rozwiązaniem monitorującym i analizującym rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center. W fazie prac przygotowawczych do komercyjnych wdrożeń jest także moduł Maya, który pozwala na automatyczne przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Od lutego 2019 także wydawca pierwszego informacyjnego serwisu o sztucznej inteligencji – AIworld.pl. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Skomentuj

POPULARNE

To Top