OUTSOURCING

Arteria chce budować biznes zagranicą

Strategia giełdowej spółki Arteria zakłada, że w ciągu najbliższego roku zwiększy się zatrudnienie i wielkość przychodów z segmentu call center. Zwiększy się przynajmniej do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom tej branży w skali Europy – poinformował w liście do akcjonariuszy Marcin Marzec – prezes Arteria S.A.

Strategia giełdowej spółki Arteria zakłada, że w ciągu najbliższego roku zwiększy się zatrudnienie i wielkość przychodów z segmentu call center. Zwiększy się przynajmniej do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom tej branży w skali Europy – poinformował w liście do akcjonariuszy Marcin Marzec – prezes Arteria S.A.

„Dziś możemy pochwalić się stabilnym i mocno zdywersyfikowanym portfolio klientów, z którymi grupa kapitałowa Arteria powiązana jest długoletnimi kontraktami pochodzącymi głównie z branży energetycznej, finansowej, wydawniczej i telekomunikacyjnej. Strategicznym kierunkiem w rozwoju tego segmentu jest biznes budowany zagranicą” czytamy w liście.

To prawda. Arteria od 2015 roku realizuje projekt obsługi klientów i sprzedaży reklam w wiodącej wyszukiwarce internetowej. – Skala projektu rośnie nieprzerwanie od początku 2015 roku. Aktualnie trwają intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio obsługiwanych krajów o kolejny rynek, tym razem z Europy Zachodniej. W 2016 roku poczynione zostały dalsze kroki w kierunku zagranicznej ekspansji grupy kapitałowej z usługami call center, których efektem są zaawansowane rozmowy dotyczące wejścia na rynek niemiecki. Celem zarządu na najbliższy rok jest stopniowe zwiększenie ilości w tym segmencie do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom z tej branży w skali europejskiej. Ten kierunek rozwoju pozostaje priorytetem na 2017 rok.

Aktualnie Arteria realizuje ten projekt na dziesięciu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej – Litwie, Polsce, Kazachstanie, Białorusi, Słowacji, Czechach, Węgrach, Rumunii, Ukrainy i Rosji.

Arteria chce budować biznes zagranicą
1 komentarz

1 komentarz

  1. Pingback: Arteria prowadzi intensywne testy i przygotowania do wejścia na nowe rynki – ccnews.pl

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x