alfa Virtual Branch Innowacją Roku 2016

alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

alfa Virtual Branch otrzymał prestiżową nagrodę Innowacja Roku 2016. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu organizowanego przez Forum Biznesu, pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.

Innowacja Roku to konkurs, którego głównym celem jest promocja nowoczesnych i oryginalnych rozwiązań, jak również inspirowanie przedsiębiorstw do rozwoju. W tym roku Kapituła Programu pozytywnie oceniła zgłoszenie przesłane przez Alfavox i jednogłośną decyzją przyznała firmie tytuł Laureata oraz Godło Innowacja Roku 2016 za Alfa Virtual Branch – rozwiązanie, którego trzon stanowi autorska platforma alfa Video Contact Center[1]. Najważniejszymi kryteriami oceny były: niepowtarzalne wartości innowacyjne, nowatorstwo rozwiązania oraz zakres i rodzaj korzyści wynikające z wprowadzenia produktu na rynek.

– To dla nas ważne i cenne wyróżnienie, gdyż innowacyjność jest elementem strategii naszej firmy. System alfa Virtual Branch jest autorskim rozwiązaniem Alfavox, które usprawnia procesy biznesowe i zapewnia przewagę na konkurencyjnym rynku zarówno małym przedsiębiorstwom, jak i dużym korporacjom. Pierwsze wdrożenia oparte na tym rozwiązaniu przeprowadziliśmy w 2012 roku, przewidując rozwój branży Customer Care w tym kierunku i wychodząc naprzeciwko najnowszym nurtom. W tym roku analitycy Gartnera zaliczyli wirtualną rzeczywistość do jednego z dziesięciu najbardziej gorących trendów 2017 roku, podczas gdy nasze systemy, oparte na VR, od dawna pomagają rozwijać się przedsiębiorstwom na całym świecie – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

W programie Innowacja Roku mogą wziąć udział wszystkie firmy działające na terenie Polski. W tym roku odbyła się 10. edycja konkursu. Do tej pory w gronie laureatów znalazły się m.in. takie marki jak Shell, Bank BPH, Bank PKO, Alior Bank, Gaspol.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *