JAKOŚĆ

Czego nie powinien mówić telemarketer?

Nie myśl o różowym słoniu z zieloną trąbą, piknikowym koszem na głowie… Jak wygląda słoń? Widzisz go? To właśnie działanie słów – bo za słowami idą myśli, a za myślami – czyny.

Nie myśl o różowym słoniu z zieloną trąbą, piknikowym koszem na głowie… Jak wygląda słoń? Widzisz go? To właśnie działanie słów – bo za słowami idą myśli, a za myślami – czyny.

– Język nie jest neutralny. Ludzie lubią myśleć, że tak jest, ale to nie prawda. Słowa odzwierciedlają nie tyle sam świat, co nasze postrzeganie tego świata – mówi profesor George Lakoff, lingwista i politolog z Uniwersytetu w Berkeley, USA.

Skoro się tak dzieje, warto zwracać większą uwagę na to co i jak mówimy. Powinni o tym wiedzieć przede wszystkim telemarketerzy. Niestety, gdy słucham wielu rozmów sprzedażowych i obsługowych, słyszę jak niski poziom świadomości mamy wśród konsultantów telefonicznych w Polsce.

Czego nie powinien mówić telemarketer?
1 komentarz

1 komentarz

  1. lechanska Barbara

    21 lutego 2017 jako 13:07

    Bardzo dobrze przekazane informacje.dziekuje.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x