TECHNOLOGIE

Voicetel Communications z większym zyskiem

Spółka Voicetel Communications odnotował 1,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej czytamy w raporcie, jaki spółka opublikowała. Zysk operacyjny był także lepszy, niż w rok wcześniej. Wyniósł 1,62 mln zł wobec 0,95 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,86 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 0,98 mln zł rok wcześniej.

Spółka Voicetel Communications odnotował 1,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej czytamy w raporcie, jaki spółka opublikowała. Zysk operacyjny był także lepszy, niż w rok wcześniej. Wyniósł 1,62 mln zł wobec 0,95 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,86 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 0,98 mln zł rok wcześniej.

Rok 2016 spółka zamknie skonsolidowanym zyskiem netto w wysokości 3,96 mln zł (do 2,05 mln zł rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 5,35 mln zł w porównaniu do 2,64 mln zł rok wcześniej.

– Świetne wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance i Esense, ale kluczowe dla nas są przede wszystkim prace nad rozwojem technologii, w tym nowych produktów, zacieśnianie współpracy z partnerami i budowa kanałów sprzedaży – mówi Dawid Wójcicki.

W IV kwartale spółka kontynuowała prace nad rozwojem platformy Brilliance. Rozpoczęła także prace nad nowym produktem – Dialla. – To rozwiązanie, z którym wiążemy bardzo duże oczekiwania, bo wiemy, że jest odpowiedzią na potrzeby rynku. DIALLA jest dedykowane dla segmentu małych i średnich firm, będzie to modułowy, kompleksowy, bardzo prosty do wdrożenia oraz obsługi produkt, który umożliwi automatyzację procesów obsługi telefonicznej – komentuje Wójcicki.

8 marca ostatecznie zapadnie decyzja akcjonariuszy o upoważnieniu zarządu do podjęcia odpowiednich działań mających na celu przeniesienie notowań spółki na główny parkiet warszawskiej giełdy. Aktualnie jest notowana na NewConect.

Voicetel Communications z większym zyskiem
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry