BADANIA / POLSKA

Lekarze wolą szkolenia, konferencje i warsztaty od telefonu czy mailingu

Podczas gdy coraz częściej wykorzystujemy cyfrowe kanały komunikacji traktując je jako te, które ułatwiają i usprawniają pracę poprzez mniejsze zaangażowanie stron, u lekarzy jest inaczej. Instytut GFK Polonia przeprowadził badania wśród lekarzy badanie o preferowane przez nich formy komunikacji.

Podczas gdy coraz częściej wykorzystujemy cyfrowe kanały komunikacji traktując je jako te, które ułatwiają i usprawniają pracę poprzez mniejsze zaangażowanie stron, u lekarzy jest inaczej. Instytut GFK Polonia przeprowadził badania wśród lekarzy badanie o preferowane przez nich formy komunikacji.

Przejawem zmiany paradygmatu komunikacyjnego z lekarzami są, mające coraz większe znaczenie, zindywidualizowane wizyty przedstawicieli. Przede wszystkim są pozytywnie postrzegane przez samych lekarzy, którzy doceniają taki bezpośredni rodzaj komunikacji, co za tym idzie wskazują na taką formę, jako jedną z najbardziej przez siebie preferowanych. Tradycyjna komunikacja telefoniczna przypominająca o leku, informacje przesyłane pocztą, czy mailingi to są już formy o znikomej skuteczności.

Warunkiem skutecznej komunikacji jest umiejętne zróżnicowanie i dopasowanie komunikatu do potrzeb lekarzy. Wszelkie nowoczesne formy przekazu, jak np. prezentacje online do samodzielnego uruchomienia, animacje edukacyjne, czy też wykłady wideo mogą być najlepszym nośnikiem informacji skierowanej do lekarzy, jednak ich efektywność będzie rosnąć, gdy staną się narzędziami w rękach przedstawiciela, który będzie nimi odpowiednio zarządzał podczas kontaktu z lekarzami.

Po wizytach przeprowadzonych w oparciu o zindywidualizowany przekaz, lekarze zdecydowanie częściej deklarują istotny wzrost stosowania leku u swoich pacjentów. Bezpośrednia rozmowa z przedstawicielem i możliwość pogłębienia wiedzy u źródła jest najlepszą promocją i najskuteczniej stymuluje skłonność lekarzy do przepisywania danego leku.

Lekarze wolą szkolenia, konferencje i warsztaty od telefonu czy mailingu
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry