OUTSOURCING

Armatis lc z nagrodą Outsourcing Stars

31 stycznia w Lublinie odbyło się wręczenie nagród w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację ProProgressio. Nagradzani są najlepsi i najdynamiczniej rozwijający się dostawcy usług outsourcingowych.

31 stycznia w Lublinie odbyło się wręczenie nagród w konkursie Outsourcing Stars organizowanym przez Fundację ProProgressio. Nagradzani są najlepsi i najdynamiczniej rozwijający się dostawcy usług outsourcingowych.

Przedmiotem oceny jest przyrost nowych kontraktów oraz procentowy wzrost liczby pracowników zatrudnionych na Umowę o pracę w stosunku do poprzedniego roku.

W kategorii Contact Center zwyciężył Armatis-lc francuska spółka posiadająca 20 lokalizacji, w tym 4 w Polsce. W imieniu zwycięzcy nagrodę odebrała Beata Barańska – HR Director.

„Nagroda to efekt konsekwentnej realizacji naszej strategii, której głównym elementem jest skupienie się na tych sektorach, w których mamy największe doświadczenie i sukcesy. Armatis-lc Polska jest ambitnym, dynamicznym i elastycznym partnerem, dajemy naszym klientom możliwość rozwijania się wraz z nami, co zaprocentowało zwiększeniem liczby prowadzonych projektów, a co za tym idzie, również i zatrudnionych pracowników. Zamierzamy dalej się rozwijać – zarówno organicznie jak i poprzez akwizycję – aby stać się partnerem pierwszego wyboru w budowaniu usług contact center dla swoich klientów. Słowa podziękowania kierujemy do naszych klientów, którzy obdarzyli nas zaufaniem oraz do naszych pracowników za ich codzienną pracę oraz zaangażowanie i wkład w rozwój firmy” – powiedział Łukasz Gębski, Członek Zarządu, Dyrektor Krajowy Armatis.


Foto: fb.me/torusdeweloper
Informacja pras.
Armatis lc z nagrodą Outsourcing Stars
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x