SPRZĘT

Polycom na targach ISE 2017: połączenie komunikacji zunifikowanej z futurystycznym interfejsem użytkownika

Polycom, Inc. zaprezentuje swoje rozwiązania na dorocznej międzynarodowej konferencji Integrated Systems Europe (ISE) w Amsterdamie w Holandii w dniach 7-10 lutego 2017 r. Na stoisku A117 w holu 11 (Unified Communications Theatre) firma przedstawi swoje rozwiązania Unified Communications z łatwym w użyciu, intuicyjnym interfejsem użytkownika (UI).

„Wartość rozwiązania w oczach klienta zależy bezpośrednio od tego, czy jest ono łatwe w użyciu. Dlatego Polycom zapewnia w swoich rozwiązaniach intuicyjne interfejsy użytkownika. Jesteśmy podekscytowani obecnością na kolejnej edycji Integrated Systems Europe i niecierpliwie czekamy, aż spotkamy się z partnerami i klientami, aby wymienić się opiniami i pomysłami oraz zaprezentować nasze najnowsze rozwiązania UC” – powiedział Tim Stone, wiceprezes ds. marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę w firmie Polycom.

Wystąpienia Polycom w Unified Communications Theatre na konferencji ISE 2017
Przedstawiciele Polycom — Tim Stone, wiceprezes ds. marketingu na kraje EMEA oraz Charlie James, dyrektor ds. sojuszu z Microsoftem na kraje EMEA — będą przemawiać w Unified Communications Theatre w holu 11 podczas następujących dni konferencji:

Miejsce pracy przyszłości
Tim Stone – Wiceprezes ds. marketingu na kraje EMEA, Polycom
7 lutego 14:00 – 14:30

Łączenie UC i wysp wideo na platformie Office 365
Charlie James – Dyrektor ds. sojuszu z Microsoftem na kraje EMEA, Polycom
8 lutego 14:30 – 15:00

Polycom wystawia nowe rozwiązania do komunikacji i współpracy zunifikowanej na ISE 2017
W tym roku Polycom prezentuje na targach ISE szeroką gamę najnowszych rozwiązań do komunikacji i współpracy zunifikowanej (UC&C).

Trio with Visual plus pod

  • Seria Polycom Microsoft Skype Room Systems (MSR). Rozwiązanie, znane poprzednio jako Projekt Rigel, umożliwia prowadzenie spotkań Skype for Business z dźwiękiem i wideo HD w każdym pokoju zebrań. Komfortową pracę z dźwiękiem, treścią i obrazem zapewniono poprzez rozszerzenie serii MSR o przełomowe rozwiązania, takie jak Polycom RealPresence Trio, Polycom RealPresence Medialign oraz Polycom CX5100 Unified Conference Station.
  • Polycom RealPresence Trio. Pierwsze inteligentne rozwiązanie, które zmienia rozpoznawalny, charakterystyczny trójpunktowy telefon konferencyjny Polycom w system do transmisji głosu i wideo oraz udostępniania treści mieszczący się w każdym pomieszczeniu.
  • Polycom RealPresence Centro. Pierwsze w branży urządzenie, które umieszcza ludzi w samym środku współpracy, oferuje opatentowaną przez Polycom technologię 360-stopniowego głosu i wideo, która automatycznie śledzi mówiącego, jednocześnie pokazując całe miejsce spotkania na jednym ekranie.
  • Polycom RealPresence Debut. Łatwe w użyciu, eleganckie urządzenie, które umożliwia współpracę wideo wysokiej jakości w niewielkich pomieszczeniach, a także w małych i średnich firmach z ograniczonymi zasobami IT.
  • Polycom RealPresence Medialign. Rozwiązanie, które umożliwia ujednoliconą współpracę w skali całego przedsiębiorstwa bez potrzeby wprowadzania jakichkolwiek zmian w pomieszczeniach. RealPresence Medialign cechuje się nowoczesną, wielofunkcyjną konstrukcją i jest jedynym rozwiązaniem wyposażonym w opracowaną i opatentowaną przez Polycom technologię transmisji głosu i wideo oraz udostępniania/zarządzania treścią.
  • Polycom RealConnect for Microsoft Skype for Busines. Rozwiązanie działające w tle i umożliwiające bezproblemową komunikację między Skype for Business a wszystkimi innymi dostępnymi środowiskami.
  • Polycom VVX 600 Business Media Phones for Office 365. Pierwsze telefony zgodne z Open-SIP, które wspierają usługi Office 365 Cloud PBX, oferując funkcje, takie jak interfejs dotykowy, interkom, przywoływanie grupowe oraz współdzielone linie.
  • Polycom RealAccess Analytics oraz Asset Management. Usługi, które zapewniają dostęp do spersonalizowanych danych w czasie zbliżonym do rzeczywistego za pośrednictwem zabezpieczonego portalu chmurowego, który analizuje środowiska współpracy i pomaga zarządzać nimi.
  • Polycom RealPresence Group Series. Rozwiązania z podwójnym ekranem, przeznaczone do pomieszczeń różnej wielkości, zapewniają wysoką jakość wideo i dźwięku oraz możliwość interaktywnej współpracy nad treściami.
  • Polycom RealPresence Web Suite. Programowe rozwiązanie do współpracy, które może połączyć 1,3 mld użytkowników internetu – bez względu na to, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia korzystają – z siecią wizualnej współpracy poprzez proste kliknięcie łącza na stronie internetowej.
  • Polycom RealPresence Media Suite. Rozwiązanie, które może zmienić dowolną przestrzeń roboczą w studio multimedialne. Rozwiązanie RealPresence Media Suite, inspirowane znajomymi, konsumenckimi bibliotekami wideo, to prosty w użyciu portal nagrań i transmisji internetowych, który pozwala użytkownikom rejestrować, udostępniać, przesyłać strumieniowo i odtwarzać wideo podczas spotkań z wykorzystaniem zwykłej przeglądarki internetowej.
Polycom na targach ISE 2017: połączenie komunikacji zunifikowanej z futurystycznym interfejsem użytkownika
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x