Ma być szybko, efektywnie i skutecznie. A skoro tak im szybciej wprowadzimy zmiany tym lepiej. To z kolei powoduje, że rozwiązania tymczasowe – prowizoryczne stają się obowiązującymi.

Następna konieczność wprowadzenia zmian powoduje, że prowizorka z poprzedniej zmiany – skoro działa – nie wymaga zmian. I tak prowizoryczne rozwiązanie staje się standardem. Wielu managerów albo zaniedbuję potrzebę poszukiwania rozwiązań długoterminowych, albo na drożenie stałych rozwiązań nie ma po prostu czasu.

Bycie managerem nie jest podobne do bycie policjantem czy strażakiem. Nie ma tutaj nagłych zwrotów akcji zagrażających życiu – choć może to zależy od tego w jakiej firmie jesteś managerem. Musisz być przygotowany na okresowe dokładne sprawdzenie całego systemu. Gdy znajdziesz przyczynę niepowodzeń – będzie Ci łatwo wprowadzić prawdziwe rozwiązania, które przyniosą trwałe efekty. I pamiętaj – prowizorki nie rozwiązują problemu, one jedynie usuwają objawy.

 

Korporator to część dłuższego poradnikowego cyklu o tym samym tytule. Kolejne części dostępne są dla każdego pod adresem: http://ccnews.pl/poradniki/korporator

Prowizorka, czyli 10 błędów popełnianych przez managerów
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x