Dobrnęliśmy do końca mojego cyklu 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży. Skoro czytasz ten wpis, to znaczy, że moje poprzednie zasady Ci się spodobały i śledziłeś je uważnie, za co Ci bardzo dziękuję.

Wszystko czego do tej pory się ode mnie nauczyłeś ma stanowić dla Ciebie inspirację, natchnienie i wskazówki w jaki sposób możesz dojść na sam szczyt kariery w sprzedaży. Skoro jesteś aż tutaj, to znaczy, że stanąłeś w swojej kolejce do bycia najlepszym sprzedawcą i stoisz w niej, ucząc się każdego dnia jak być coraz skuteczniejszym.

Sprzedaż może dać Ci pieniądze o jakich marzysz, bo w tym zawodzie nie ma górnej granicy dochodów, możesz robić to co kochasz, a przy okazji zarabiać na tym w ciągu miesiąca tyle, ile inni w rok lub nawet przez całe życie!

Pamiętaj zawsze, że Twoja praca ma być Twoją pasją, abyś nie musiał przepracować w życiu ani jednego dnia, a nauczyć się wykonywać ją dobrze, to nie dość, że będziesz czerpał z niej finansowe korzyści, to jeszcze będziesz szczęśliwy i spełniony.

Ze swojej strony chciałem Ci życzyć dużo wytrwałości w dążeniu do celu, wielu wspaniałych transakcji i nieustającej wiary w siebie, swój produkt, swoją firmę, żebyś nigdy nie zwątpił w to co robisz i zawsze pamiętał, żeby dobrze się bawić. Branie życia zbyt serio, może przysporzyć Ci nerwicy, a pamiętanie o tym, że jest czas na pracę i jest czas na zabawę, może stanowić największe wyzwanie, ale też może stać się największą nagrodą.

Wskazówka 100: Tego Ci serdecznie życzę i pamiętaj: „Wszyscy jesteśmy sprzedawcami”.



Ten artykuł jest częścią poradnika nt. “100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”. #100 Pamiętaj, żeby dobrze się bawić
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x