• Ostatnie
#81 Kiedy klient mówi, nie myśl o tym co „zostawiłeś w domu”, tylko słuchaj.

#81 Kiedy klient mówi, nie myśl o tym co „zostawiłeś w domu”, tylko słuchaj.

31 grudnia 2016
Procesy back office zgodne z RODO


Procesy back office zgodne z RODO


25 kwietnia 2018
Unified Communications od Netii

Unified Communications od Netii

25 kwietnia 2018
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

25 kwietnia 2018
Czy chatboty wyprą aplikacje?

Czy chatboty wyprą aplikacje?

23 kwietnia 2018
Walka o równe wynagrodzenia

Walka o równe wynagrodzenia

23 kwietnia 2018
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
Millenialsów i zetów myślenie o kasie

Millenialsów i zetów myślenie o kasie

23 kwietnia 2018
Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

20 kwietnia 2018
Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

19 kwietnia 2018
  • O NAS
  • REKLAMA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
  • PLUS
    • DODAJ WŁASNY TEKST
    • WYPOWIEDZI EKSPERCKIE
    • PROGRAM TV
środa, 25 Kwiecień 2018
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
  • KOMENTARZE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • WEHIKUŁ CZASU
    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center?  – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

  • CC TALK
  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • PRAWO
      • GDPR / RODO
    • JAKOŚĆ
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
      • WYZWANIE 100 DNI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES
    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda

    Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Europ Assistance obsłuży na live chat

    Twój szef ma gdzieś Twoje psychiczne samopoczucie…

    Tylko 25% europejskich przedsiębiorstw jest gotowych na RODO

    Bankowość mobilna – raport UKE

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

  • KONFERENCJE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KALENDARIUM
  • KATALOG FIRM
    • DODAJ FIRMĘ
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result

#81 Kiedy klient mówi, nie myśl o tym co „zostawiłeś w domu”, tylko słuchaj.

Karol Froń dodał/-a Karol Froń
31 grudnia 2016
w 100 ZASAD SPRZEDAŻY
598
#81 Kiedy klient mówi, nie myśl o tym co „zostawiłeś w domu”, tylko słuchaj.
Opublikuj na FacebookTweetnij

Jak często zdarza Ci się, że z kimś rozmawiasz, jesteś duchem w tej rozmowie, ale Twoje myśli zaczynają wędrować w zupełnie innym kierunku, przestajesz się skupiać na słowach rozmówcy, tylko na tym co będziesz robił wieczorem lub nad poprzednim klientem albo wynikami ostatniego meczu Twojej drużyny.

Słuchamy się, ale nie słyszymy. Słowa wpadają nam do ucha, ale nie zastanawiamy się co się za nimi kryje, przelatujemy nad nimi, nie zwracając na nie uwagi, będąc zbyt zajętymi i zaganianymi przez to co dzieje się aktualnie w naszych umysłach.

Klient mówi, a ty myślisz już tylko o tym co mu odpowiesz, kiedy skończy. Wypowiadasz swoją kwestią, chcąc przekonać go, że się myli, a Twoja racja jest „najmojsza”, ale nie próbujesz go zrozumieć, dotrzeć do tego dlaczego myśli inaczej niż Ty, co jest tego powodem.

Nie słuchasz go, a on to wyczuje i posmutnieje, bo chciałby być w końcu przez kogoś wysłuchany. Żona nie chce słuchać kolejny raz tych samych opowieści, kumple nie rozumieją jego problemów, pracownikom nie wypada o pewnych sprawach mówić i klient zostaje sam ze swoim niezrozumieniem.

Posłuchaj go, ale tak autentycznie, głęboko, zobacz w nim człowieka, który woła niemym krzykiem, prosząc o zrozumienie. Więcej o słuchaniu mówię tutaj.

Wskazówka 81: Nie przerywaj, poświęć pełnię uwagi klientowi, nie oceniaj, słuchaj w skupieniu, postaraj się zrozumieć, dopytuj kiedy nie rozumiesz, a klient odwdzięczy Ci się w najlepszy możliwy sposób.

Weź udział w warsztacie Karola!

Ten artykuł jest częścią poradnika nt. “100 Taktycznych Zasad Sprzedaży”.

Tagi: 100 zasad sprzedażysprzedaż
Karol Froń

Karol Froń

Pomagam firmom, menadżerom sprzedaży i handlowcom zwiększać sprzedaż oraz lepiej zarządzać zespołami. Mam 9 lat doświadczenia w pracy z sprzedaży, jestem przedsiębiorcą, trenerem rozwoju osobistego, coachem biznesu, kariery, sprzedaży i konsultantem. Pomagam wdrażać strategię telemarketingową w firmie. Od stworzenia cyklu szkoleniowego dla pracowników, po wyszkolenie ich w sprzedaży, a także przeszkolenie kadry menadżerskiej w zakresie planowania, kontroli, rozliczania i kierowania zespołem sprzedaży. Napisz do mnie jeśli: - Twój zespół nie sprzedaje lub sprzedaje za mało - Twoja kadra menadżerska potrzebuje pomocy w zarządzaniu - Potrzebujesz doświadczonego handlowca, który pomoże podnieść sprzedaż - Zamierzasz otworzyć/rozwinąć dział telemarketingowy w swojej firmie - Potrzebujesz przeprowadzić pracowników przez skuteczne procesy coachingowe Od 2007 roku pracuję w branży call center, od 2010 na stanowiskach kierowniczych. Od 2013 jestem członkiem zarządu i współwłaścicielem Contact Center One Sp. z o.o. Zbudowałem je w oparciu o unikalny model biznesowy - plemię. Nie czekaj, pisz: karol.fron@onecc.pl, karolfron.pl.

Podobne artykuły

Taktyczne zasady sprzedaży
100 ZASAD SPRZEDAŻY

Taktyczne zasady sprzedaży

dodał/-a Redakcja
19 kwietnia 2017
0

Pamiętacie serię 100 porad, jakie w ubiegłym roku - na łamach ccnews.pl - udzielał Karol Froń? Do sprzedaży właśnie trafiła...

Więcej
[Wyznania telemarketera] Nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, ale…
100 ZASAD SPRZEDAŻY

[Wyznania telemarketera] Nikt nie urodził się wybitnym sprzedawcą, ale…

dodał/-a Karol Froń
13 kwietnia 2017
0

"Możesz być kim zechcesz!" W sieci roi się od stron, forów i antyporadników wyśmiewających pojęcie „rozwój osobisty” i teorie z...

Więcej
Załaduj więcej

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Czy chatboty wyprą aplikacje?
AUTOMATYZACJA

Czy chatboty wyprą aplikacje?

dodał/-a Redakcja
23 kwietnia 2018
0

Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób...

Więcej
Unified Communications od Netii

Unified Communications od Netii

25 kwietnia 2018
Procesy back office zgodne z RODO


Procesy back office zgodne z RODO


25 kwietnia 2018
Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

Otwarta bankowość receptą na koszulkę lidera

25 kwietnia 2018
SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

18 kwietnia 2018
Czy sharing economy zdominuje rynek

Czy sharing economy zdominuje rynek

18 kwietnia 2018
Millenialsów i zetów myślenie o kasie

Millenialsów i zetów myślenie o kasie

23 kwietnia 2018
Facebook Twitter Vimeo Youtube

Wydawca serwisu:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. W. H. LINDLEYA 16, IIIp.,
02-013 Warszawa
tel. +48 790 759 066 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

KRS: 0000565170, NIP: 7010493628

Redakcja nie udziela informacji na temat  numerów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe CC usługach i obsługiwanych klientach, cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym produktów i usług.

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMENTARZE
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
  • PORADNIKI
    • JAKOŚĆ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PERSONAL BRANDING
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
  • PRACA
  • PRAWO
  • RAPORTY
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
  • TECHNOLOGIE
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • SPRZĘT
    • SYSTEMY CC
    • TELEKOMUNIKACJA

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Czy masz jakieś pytanie?
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z naszą polityką prywatnościZamknij