SYSTEMY CC

Jak smakuje chmura? – Odcinek 7

Opinię – w przypadku jakiegokolwiek oprogramowania contact center – zawsze wydają użytkownicy. Może być ono najdoskonalsze, według producenta, ale najlepszą rekomendację zawsze wydadzą użytkownicy.

Opinię – w przypadku jakiegokolwiek oprogramowania contact center – zawsze wydają użytkownicy. Może być ono najdoskonalsze, według producenta, ale najlepszą rekomendację zawsze wydadzą użytkownicy.

Nie inaczej było w przypadku Efektum i Cludo. Zdaniem dzisiejszego bohatera odcinka, Norberta Płowca najważniejsza była prostota i szybkość działania oprogramowania. Potwierdza to także Jolana Bełtz – Jest fajny. Szybko wpisuje się dane, łatwo… nie trzeba przeskakiwać między okienkami.

Dla osób niepełnosprawnych to bardzo ważne. Ale paradoksalnie prostota oprogramowania i jego wysoki stopień ergonomii pozwala nawet w pełni sprawnym telemarketerom zaoszczędzić cenny czas. 2-3 sekundy rozmowy jednostkowo nic nie znaczą, ale gdy z systemu korzysta kilkuset telemarketerów, którzy dziennie prowadzą kilkadziesiąt tysięcy rozmów, owe zaoszczędzone sekundy stają się nieco ważniejsze.

Aplikacja Cludo Contact Center jest rozwiązaniem dostarczanym użytkownikom przez przeglądarki internetowe. Może więc być dostatecznym pretekstem, aby uważniej przyjrzeć się telepracy i możliwości jej wykorzystania. Dodatkowo znacznie taniej i szybciej można wprowadzić modyfikacje w samej aplikacji, aby najważniejszym użytkownikom pracowało się wygodniej, efektywniej i szybciej.

To już ostatni odcinek serialu „Jak smakuje chmura?”. Zdajemy sobie sprawę, że nie odpowiedzieliśmy na wszystkie możliwe pytania, dlatego chętnie to zrobimy w osobnym odcinku specjalnym. Wystarczy pozostawić pod artykułem swoje pytanie – nasi specjaliści z Efektum i Cludo na nie odpowiedzą.

 

Jak smakuje chmura” to mini serial, w którym od kuchni pokazujemy proces wdrożenia personalizowanego CCaaS na przykładzie implementacji Cludo Contact Center w firmie Efektum. W poszczególnych odcinkach zobaczycie jak contact center w chmurze pomaga firmie Efektum dostarczać usługi w oparciu o model pracy zdalnej, gdzie praktycznie 100% konsultantów to osoby niepełnosprawne pracujące z domu. Dzięki takiemu modelowi koszty usługi pomniejszone są o wysokość obowiązkowej składki na PFRON.

Więcej informacji o partnerach serialu na:

www.cludo.pl www.efektum.pl

Jak smakuje chmura? – Odcinek 7
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x