Nowa strategia Netii już się krystalizuje

O nowej strategii działania przyjętej przez Netię już pisaliśmy. Teraz znamy już więcej konkretów. Od 18 do 25 partnerów zamierza wyłonić operator, by za ich pośrednictwem świadczyć będą obsługę i sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych i małych firm.

O nowej strategii działania przyjętej przez Netię już pisaliśmy. Teraz znamy już więcej konkretów. Od 18 do 25 partnerów zamierza wyłonić operator, by za ich pośrednictwem świadczyć będą obsługę i sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych i małych firm.

– Przygotowaliśmy umowę dla partnerów i warunki, na jakich chcielibyśmy współpracować. Otrzymaliśmy bardzo dużo deklaracji współpracy. Do 25 listopada wpłynęły średnio trzy aplikacje na mikroregion – mówi gazecie „Parkiet” Joanna Wcisło, dyrektor segmentu klientów indywidualnych i małych przedsiębiorstw (B2C[1]) w Netii.

Jak nieoficjalnie się mówi, Netia – zmieniając swoją strategię, chce przyjąć część byłych pracowników z powrotem do siebie. A przypomnijmy, że podczas ostatnich zmian – część pracowników trafiła m.in. do Ericssona.

Słownik
1. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej. Total…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *