3 mln klientów Orange w nowym systemie bilingowym

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowało Asseco.

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowało Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta. Jest to zgodne ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i najwyższej jakości dostarczanych klientom usług.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

Najważniejszym efektem projektu jest usprawnienie procesów rozliczania klientów Orange Polska. Nowe środowisko rozliczeniowe oznacza dla nas także nowe możliwości dalszego rozwoju – powiedział Marcin Zagdański, Dyrektor IT Obszaru BSS w Orange Polska.

Uproszczone i zautomatyzowane zostały procesy, które wcześniej wymagały pracy manualnej. Dzięki wdrożeniu cykli bilingowych, przyspieszony został proces rozliczania i przygotowywania faktur dla klientów – powiedział Jacek Krupa, Dyrektor Fakturowania, Rozliczeń i Windykacji, który kierował programem migracji danych.

Przeprowadziliśmy operację na systemie rozliczeniowym, który stanowi podstawę przychodów Operatora. Asseco dokonało jej bez zakłócenia funkcjonowania Orange oraz negatywnego wpływu na klienta końcowego. Nie byłoby sukcesu tego przedsięwzięcia bez bardzo dobrej współpracy i zrozumienia po stronie zespołu Orange – powiedział Karol Maroszek, Dyrektor Działu Realizacji Projektów w Pionie Telekomunikacji i Mediów Asseco Poland.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Za co kochamy SMSy?

Sms-y od lat cieszą się ogromną popularnością. Co sprawia, że ich pozycja nie słabnie? Z raportu opublikowanego przez Platformę SerwerSMS.pl na temat komunikacji SMS w Polsce wynika, że lubimy je przede wszystkim za prostotę korzystania (75,9% badanych), łatwy dostęp (71,3%) i szybkość dostarczenia wiadomości (65,3%). Użytkownicy doceniają również ich: uniwersalność, niezawodność, zasięg oraz niski koszt.
Czytaj więcej

Jak i dlaczego warto mierzyć skuteczność kampanii SMS?

Wiem, że połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę, jest marnotrawiona, nie wiem tylko, która połowa – powiedział żyjący na przełomie XIX i XX John Wanamaker, założyciel jednej z pierwszych na świecie sieci handlowych. Na szczęście obecnie mamy do dyspozycji wiele różnych kryteriów, na podstawie których możemy oceniać skuteczność kampanii marketingowych, także jeśli chodzi o działania mobilne za pomocą komunikacji SMS.