Jak smakuje chmura? Odcinek 4

Każdy system, każdy program komputerowy wymaga poznania przez użytkownika. W przypadku Cludo oferowane są dla użytkowników systemu szkolenia techniczne – zarówno stacjonarne, jak i zdalne. W przypadku Efektum szkolenia odbywały się tylko w trybie zdalnym, z uwagi na duże rozproszenie pracowników i ich niepełnosprawność.

Zasadniczo jednak takie podejście Cludo do szkoleń, oraz doświadczenie zespołu pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze i zasoby klienta, gdyż jest on od tego obowiązku częściowo uwalniany – przynajmniej na początkowym etapie współpracy.

Poznanie oprogramowania do call center[1] oferowanego przez lidera contact center[2] w chmurze – firmy Cludo nie wymaga jednak poświęcenia wielu godzin na naukę. Szkolenie podzielone jest zawsze na trzy części: omówienie wymagań technicznych, demonstracja interakcji przychodzących i wychodzących oraz część pytań i odpowiedzi.
W zależności od tego, czy rozwiązanie contact center Cludo jest zintegrowane z zewnętrznymi aplikacjami czy nie, szkolenie może być wzbogacone o moduł dotyczący połączenia Contact Center Cludo z tą aplikacją.

Szkolenia dla supervisorów, nadzorców, kierowników realizacji są dodatkowo wzbogacone o szkolenie z obsługi systemu supervisorskiego. Z uwagi na funkcjonalności szyte na miarę potrzeb klienta szkolenie te może składać się z szczegółowego omówienia wszystkich funkcjonalności wraz z elementami raportowania.

Oferowane contact center w chmurze to platforma zbudowana na światowym rozwiązaniu stale docenianym przez konsultantów Instytutu Gartnera, ciągle jest unowocześniana i poszerzana o nowe funkcje. Każdy taki up-grade aplikacji wsparty jest – jeśli zajdzie taka potrzeba – szkoleniami dla użytkowników.

Jak smakuje chmura” to mini serial, w którym od kuchni pokazujemy proces wdrożenia personalizowanego CCaaS na przykładzie implementacji Cludo Contact Center w firmie Efektum. W poszczególnych odcinkach zobaczycie jak contact center w chmurze pomaga firmie Efektum dostarczać usługi w oparciu o model pracy zdalnej, gdzie praktycznie 100% konsultantów to osoby niepełnosprawne pracujące z domu. Dzięki takiemu modelowi koszty usługi pomniejszone są o wysokość obowiązkowej składki na PFRON.

Kolejny odcinek „Jak smakuje chmura?” już w najbliższy wtorek!

Więcej informacji o partnerach serialu na:

www.cludo.pl         www.efektum.pl

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments
  1. Jak organizujecie szkolenie zdalne? Macie kontakt video przez Skype, czy wykorzystujecie jakąś platformę do webinariów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *