SYSTEMY CC

Jak smakuje chmura? Odcinek 4

Każdy system, każdy program komputerowy wymaga poznania przez użytkownika. W przypadku Cludo oferowane są dla użytkowników systemu szkolenia techniczne – zarówno stacjonarne, jak i zdalne. W przypadku Efektum szkolenia odbywały się tylko w trybie zdalnym, z uwagi na duże rozproszenie pracowników i ich niepełnosprawność.

Zasadniczo jednak takie podejście Cludo do szkoleń, oraz doświadczenie zespołu pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze i zasoby klienta, gdyż jest on od tego obowiązku częściowo uwalniany – przynajmniej na początkowym etapie współpracy.

Poznanie oprogramowania do call center oferowanego przez lidera contact center w chmurze – firmy Cludo nie wymaga jednak poświęcenia wielu godzin na naukę. Szkolenie podzielone jest zawsze na trzy części: omówienie wymagań technicznych, demonstracja interakcji przychodzących i wychodzących oraz część pytań i odpowiedzi.
W zależności od tego, czy rozwiązanie contact center Cludo jest zintegrowane z zewnętrznymi aplikacjami czy nie, szkolenie może być wzbogacone o moduł dotyczący połączenia Contact Center Cludo z tą aplikacją.

Szkolenia dla supervisorów, nadzorców, kierowników realizacji są dodatkowo wzbogacone o szkolenie z obsługi systemu supervisorskiego. Z uwagi na funkcjonalności szyte na miarę potrzeb klienta szkolenie te może składać się z szczegółowego omówienia wszystkich funkcjonalności wraz z elementami raportowania.

Oferowane contact center w chmurze to platforma zbudowana na światowym rozwiązaniu stale docenianym przez konsultantów Instytutu Gartnera, ciągle jest unowocześniana i poszerzana o nowe funkcje. Każdy taki up-grade aplikacji wsparty jest – jeśli zajdzie taka potrzeba – szkoleniami dla użytkowników.

Jak smakuje chmura” to mini serial, w którym od kuchni pokazujemy proces wdrożenia personalizowanego CCaaS na przykładzie implementacji Cludo Contact Center w firmie Efektum. W poszczególnych odcinkach zobaczycie jak contact center w chmurze pomaga firmie Efektum dostarczać usługi w oparciu o model pracy zdalnej, gdzie praktycznie 100% konsultantów to osoby niepełnosprawne pracujące z domu. Dzięki takiemu modelowi koszty usługi pomniejszone są o wysokość obowiązkowej składki na PFRON.

Kolejny odcinek „Jak smakuje chmura?” już w najbliższy wtorek!

Więcej informacji o partnerach serialu na:

www.cludo.pl         www.efektum.pl

Jak smakuje chmura? Odcinek 4
1 komentarz

1 komentarz

  1. Maciej

    29 listopada 2016 jako 23:35

    Jak organizujecie szkolenie zdalne? Macie kontakt video przez Skype, czy wykorzystujecie jakąś platformę do webinariów?

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x