OUTSOURCING

Dużo słabsze wyniki Arterii

W ubiegłym roku giełdowa spółka Arteria S.A. miała w III kwartale 3,21 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. W tym tylko 2,37 mln zł.

W ubiegłym roku giełdowa spółka Arteria S.A. miała w III kwartale 3,21 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. W tym tylko 2,37 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 2,64 mln zł wobec 3,37 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 43,46 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 41,05 mln zł rok wcześniej.

To duży spadek. Mimo tego, że w okresie I-III kw. 2016 spółka miała 6,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 8,11 mln zł zysku rok wcześniej, to odnotowała aż 38% wzrost przychodów ze sprzedaży (z 115,45 mln zł w ubiegłym roku do 134,59 mln w obecnym).

Biorąc jednak pod uwagę , że w ubiegłym roku spółka przejęła call center należące do Contact Center (grupa Orange) i BPO Management, to wyniki nie napawają optymizmem.

Spółka w wydanym komunikacie zapewnia, że akcjonariusze mają powody do dumy, gdyż spółka prowadzi już intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio krajów obsługiwanych dla popularnej wyszukiwarki internetowej. Aktualnie Arteria świadczy usługi telemarketingowe na dziesięć europejskich rynków Europy Środkowej i Wschodniej (Polska, Rosja, Ukraina, Rumunia, Węgry, Czechy, Słowacja, Białoruś, Kazachstan, Litwa).

Wydaje się, że Arteria mocno skupia się nad poprawą wyników finansowych, bo w ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniosła 1,16 mln zł wobec 3,26 mln zł straty rok wcześniej.

Dużo słabsze wyniki Arterii
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x