Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Voicetel ze wzrostem zysku o ponad 180% w III kwartale

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

„Wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance i Esense. W październiku pozyskaliśmy kolejnego ważnego klienta, jakim jest Comperia.pl. Prowadzimy kolejne negocjacje, jednak kluczowe jest dla nas dalsze rozwijanie naszej technologii” – powiedział Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu Voicetel Communications S.A.

Umowy na świadczenie usługi Brilliance pozwoliły na wygenerowanie w III kw. przychodów na poziomie 715 tys. zł, natomiast trwająca sprzedaż usługi Esense przełożyła się na przychody w wysokości 849 tys. zł.

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center[2] i ograniczyć obciążenie pracą „żywych” konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta.

Zastosowanie interfejsu pozwoli więc na obniżenie kosztów telefonicznej obsługi klienta, przy jednoczesnym zagwarantowaniu jej całodobowej dostępności. Brilliance zastępuje tradycyjne systemy IVR[3] (Interactive Voice Response[1]), umożliwia więc klientom natychmiastowe połączenie (bez potrzeby czekania na zwolnienie się linii) i likwiduje nielubianą potrzebę wyboru tonowego kolejnych opcji z menu głosowego. Jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowane takie rozwiązanie na rynku polskim.
Niedawno Voicetel zaprezentował raport z kampanii przeprowadzonej na zamówienie spółki Media System. Koszt pozyskania „kwalifikowanego leadu”, czyli danych kontaktowych potencjalnego klienta zainteresowanego ofertą zleceniodawcy, w automatycznej kampanii telefonicznej przeprowadzonej przez zespół badawczy spółki Voicetel wyniósł zaledwie 1,96 zł, co potwierdza, że spółka może znacząco obniżyć koszty takich działań.

W skład Grupy Voicetel wchodzi jednostka dominująca Voicetel Communications S.A. oraz spółka Speech Guru, która odpowiada za prace rozwojowe. Od początku roku skonsolidowane przychody Grupy Voicetel wyniosły 3,490 mln zł wobec 1,664 mln zł przed rokiem, a zysk netto wzrósł do 2,563 mln zł wobec 1,169 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Słownik
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy