SYSTEMY CC

Voicetel ze wzrostem zysku o ponad 180% w III kwartale

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

Skonsolidowany zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Brilliance i prowadzi rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

„Wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance i Esense. W październiku pozyskaliśmy kolejnego ważnego klienta, jakim jest Comperia.pl. Prowadzimy kolejne negocjacje, jednak kluczowe jest dla nas dalsze rozwijanie naszej technologii” – powiedział Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu Voicetel Communications S.A.

Umowy na świadczenie usługi Brilliance pozwoliły na wygenerowanie w III kw. przychodów na poziomie 715 tys. zł, natomiast trwająca sprzedaż usługi Esense przełożyła się na przychody w wysokości 849 tys. zł.

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą „żywych” konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta.

Zastosowanie interfejsu pozwoli więc na obniżenie kosztów telefonicznej obsługi klienta, przy jednoczesnym zagwarantowaniu jej całodobowej dostępności. Brilliance zastępuje tradycyjne systemy IVR (Interactive Voice Response), umożliwia więc klientom natychmiastowe połączenie (bez potrzeby czekania na zwolnienie się linii) i likwiduje nielubianą potrzebę wyboru tonowego kolejnych opcji z menu głosowego. Jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowane takie rozwiązanie na rynku polskim.
Niedawno Voicetel zaprezentował raport z kampanii przeprowadzonej na zamówienie spółki Media System. Koszt pozyskania „kwalifikowanego leadu”, czyli danych kontaktowych potencjalnego klienta zainteresowanego ofertą zleceniodawcy, w automatycznej kampanii telefonicznej przeprowadzonej przez zespół badawczy spółki Voicetel wyniósł zaledwie 1,96 zł, co potwierdza, że spółka może znacząco obniżyć koszty takich działań.

W skład Grupy Voicetel wchodzi jednostka dominująca Voicetel Communications S.A. oraz spółka Speech Guru, która odpowiada za prace rozwojowe. Od początku roku skonsolidowane przychody Grupy Voicetel wyniosły 3,490 mln zł wobec 1,664 mln zł przed rokiem, a zysk netto wzrósł do 2,563 mln zł wobec 1,169 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Voicetel ze wzrostem zysku o ponad 180% w III kwartale
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x