STRATEGIE I INWESTYCJE

Facebook to już prawie 2 mld użytkowników

Niebieski portal Marka Zuckerberga miesięcznie przyciąga średnio 1,8 mld unikalnych użytkowników. Wraz ze wzrostem rośnie też jego przychód oraz same zyski.

Niebieski portal Marka Zuckerberga miesięcznie przyciąga średnio 1,8 mld unikalnych użytkowników. Wraz ze wzrostem rośnie też jego przychód oraz same zyski.

Facebook zarobił w ubiegłym kwartale 2,4 mld dolarów i było to możliwe za sprawą oczywiście reklam wyświetlanych użytkownikom. A niebieski portal ma ich całkiem sporo – przynajmniej raz w miesiącu jest to 1,8 mld użytkowników. Z czego 1,66 mld korzysta z serwisu w komórce. Dziennie z Facebooka korzysta 1,2 mld osób i ponad 95% z nich to użytkownicy korzystający z serwisu na telefonie komórkowym.

Tylko w ciągu tego roku ilość użytkowników wzrosła o blisko ćwierć miliarda – to tyle, ile mieszka w Indonezji – jednego z najludniejszych państw świata. Według prognoz w przyszłym roku Facebook przekroczy ponad 2 mld użytkowników. Będzie to co trzeci mieszkaniec Ziemi.

Naturalnie wiec istnieje potrzeba dotarcia do tej ogromnej grupy klientów. Dzisiaj call center, które nie potrafi obsłużyć klienta przez media społecznościowe skazuje się praktycznie na zapomnienie. Banki, firmy ubezpieczeniowe, nawet operatorzy telefonii komórkowej czy telewizji kablowej dostrzegają w Facebooku i pozostałych mediach społecznościowych swoją szansę na zdobycie nowych klientów.

Samo założenie profilu firmowego na Facebooku nie wystarczy – należy dbać o jak największy zasięg i wpływ na swoich odbiorców – 600 fanów to mniej niż kropla w morzy możliwości.

Facebook to już prawie 2 mld użytkowników
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry