BIZNES

Zmiany w Zarządzie Grupy Nelro Data

Spółka Nelro Data informuje, iż we wrześniu dokonały się zmiany kadrowe w Zarządzie oraz Radzie Nadzorczej firmy. Stanowisko wiceprezesa objął Łukasz Pacholski, dotychczasowy COO Grupy, a drugim wiceprezesem został Grzegorz Naja, który awansował z funkcji dyrektora zarządzającego. Z kolei do Rady Nadzorczej w składzie Andrzej Kadej, Justyna Wyszyńska, dołączyła Nadia Danylicka, poprzednio piastująca stanowisko dyrektora sprzedaży. Prezesem zarządu pozostał Robert Wyszyński. Jednocześnie kapitał zakładowy powiększono do 9.439.000 zł.

Spółka Nelro Data informuje, iż we wrześniu dokonały się zmiany kadrowe w Zarządzie oraz Radzie Nadzorczej firmy. Stanowisko wiceprezesa objął Łukasz Pacholski, dotychczasowy COO Grupy, a drugim wiceprezesem został Grzegorz Naja, który awansował z funkcji dyrektora zarządzającego. Z kolei do Rady Nadzorczej w składzie Andrzej Kadej, Justyna Wyszyńska, dołączyła Nadia Danylicka, poprzednio piastująca stanowisko dyrektora sprzedaży. Prezesem zarządu pozostał Robert Wyszyński. Jednocześnie kapitał zakładowy powiększono do 9.439.000 zł.

– Wszystkie nasze poczynania mają na celu osiągnięcie pełnej transparentności w oczach klientów i przyszłych akcjonariuszy. Zdecydowaliśmy się podwyższyć kapitał zakładowy, aby zwiększyć wiarygodność wobec kontrahentów i pokazać, że poważnie podchodzimy do biznesu. Ruchem wyprzedzającym wejście na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych było powiększenie składu Rady Nadzorczej – organu kontrolującego poczynania Zarządu, o kolejną osobę. Dla równowagi procesu decyzyjnego objąłem funkcję wiceprezesa, dzięki czemu strategiczne posunięcia Grupy będą wnikliwiej konsultowane – mówi Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data SA.
Nadia Danylicka związana jest z Grupą Nelro Data od początku istnienia spółki. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.

Łukasz Pacholski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku Zarządzanie zasobami ludzkimi. Jego wieloletnie doświadczenie zawodowe przyniosło rozwój kompetencji w sferze zarządzania sprzedażą, produktem oraz finalnie całą grupą dystrybucyjną, mającą obecnie status regionalnego dystrybutora wiodących, globalnych marek elektroniki konsumenckiej. W początkach kariery (2010-2011) związany był z Departamentem Sprzedaży Aktywnej w firmie TP S.A., a następnie w latach 2011-2012 pracował jako Product Manager w kolejnej akcyjnej spółce Inter Projekt. Następnym szczeblem kariery było kierowanie sprzedażą produktów sieciowych w strukturach firmy ABC Data S.A (2012-2013), gdzie zdobył niezbędną wiedzę oraz nawiązał kontakty umożliwiające rozpoczęcie samodzielnej działalności dystrybucyjnej pod szyldem Grupy Nelro Data.

Grzegorz Naja jest absolwentem Politechniki Lubelskiej, gdzie uzyskał tytuł magistra inżyniera na Wydziale Elektrycznym. Po ukończeniu studiów podyplomowych w OIC Poland (Politechnikę Lubelską i RW TUW Essen) uzyskał tytuł inżyniera zarządzania jakością RW TUW. Krokiem milowym w karierze było zatrudnienie w notowanej na warszawskiej giełdzie spółce dystrybucyjnej ABC Data, w której od 1999 roku pełnił kolejno funkcje Inżyniera wsparcia sprzedaży produktów sieciowych, Specjalisty ds. sprzedaży produktów sieciowych (1999), Product Managera (2000), Business Unit Managera (2005-2014) oraz Dyrektora działu rozwiązań zaawansowanych (2012). Ukończył wiele kursów i szkoleń z obszaru zarządzania jakością – Change Management (inCounsulting), Inside Workshop (inConsulting), System of Periodic Evaluation of Employees, ECCN Product Clasification, Building Proactive Networks (HP), Qualified Installer Training.

Zmiany w Zarządzie Grupy Nelro Data
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x