PRODUKTYWNOŚĆ

Marketingowy słownik od Langmedia

Langmedia wprowadza na rynek obszerną i uaktualnioną wersję specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego diki.pl, zawierającego blisko 3,5 tys. haseł. To jedyne takie narzędzie, przygotowane z myślą o branży marketingowej w Polsce.

Langmedia wprowadza na rynek obszerną i uaktualnioną wersję specjalistycznego angielskiego słownika marketingowego diki.pl, zawierającego blisko 3,5 tys. haseł. To jedyne takie narzędzie, przygotowane z myślą o branży marketingowej w Polsce.

Słownik został rozszerzony o nowe specjalistyczne hasła, w tym dotyczące marketingu online. Równocześnie dokonano aktualizacji istniejących już haseł – zweryfikowano wszystkie pod kątem merytorycznym i językowym. Dodano brakujące hasła z zakresu marketingu tradycyjnego i online. Do najważniejszych dodano także przykładowe zdania pokazujące zastosowanie danego słowa. Przykłady oparte są na zachodnich artykułach branżowych, co pomoże lepiej zrozumieć hasła w kontekście i ułatwi czytanie fachowej literatury.

Słownik dla każdego związanego z marketingiem

diki-screen

W całym Diki.pl dostępnych jest ponad 2 881 281 przykładów użycia słówek. Wybrane zdania zostały zilustrowane nagraniami wymowy i tłumaczeniami.

Nowy słownik marketingowy zawiera około 3480 haseł. Poprzednia wersja zawierała ich 2600. Prace nad słownikiem wymagały wykorzystania wielu źródeł, zarówno tradycyjnych jak i internetowych. Wiele haseł wymagało deskryptywnego podejścia, ze względu na brak ich ekwiwalentów w terminologii marketingowej języka polskiego.

– Wierzymy, że znacząco ulepszona wersja słownika marketingowego diki.pl będzie dużą pomocą dla wszystkich pracujących w branży reklamy, marketingu i mediów – mówi Michał Lach, inwestor, wcześniej m.in. założyciel K2 Internet – Nasz słownik, podobnie jak marketing, rozwija się dynamicznie, dzięki czemu zainteresowani znajdują prawdziwy, żywy i używany dzisiaj na świecie język branży.

Słownik marketingowy diki.pl jest częścią słownika polsko – angielskiego i angielsko – polskiego, który w swojej ofercie, oprócz słownika ogólnego i marketingowego, posiada również słowniki specjalistyczne z dziedzin takich, jak np.: medycyna, prawo, poligrafia, dziennikarstwo, działalność wydawnicza, finanse, handel, kinematografia i wiele innych.

W multimedialnym słowniku angielskiego Diki.pl dostępnych jest ponad 2 878 326 przykładów użycia słówek. Wybrane zdania zostały zilustrowane nagraniami wymowy, co umożliwia naukę rozumienia ze słuchu. Słownik Diki.pl automatycznie odtwarza wymowę wyszukiwanych słówek i fraz, nagraną przez brytyjskich i amerykańskich lektorów.

Diki w obrazkach i z kolokacją

Diki.pl to także tysiące kolorowych zdjęć, ułatwiających szybkie i trwałe poznawanie rzeczowników. Na poziomie dopracowania haseł to najdokładniejszy słownik – w przeciwieństwie do innych, tworzonych automatycznie, w diki.pl przykładowe zdania opracowane są przez anglistów, to także jedyny w Polsce dostępny on-line słownik kolokacji. Warto wspomnieć również o praktycznych cechach tego narzędzia: jedyny słownik bez reklam (w wersji mobilnej) po zalogowaniu się na bezpłatne konto, z doskonale dopracowanym usability, w tym bardzo szybkim dostępem do wyników wyszukiwania. Unikalność tego słownika to również jego połączenie z platformą do nauki języka on-line eTutor. Obecnie to największy słownik internetowy, oglądalność w Polsce dochodzi do 10 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i nadal dynamicznie rośnie. Wielokrotnie nagradzany m.in. tytułem serwisu edukacyjnego roku, dziesięciokrotnie przebił oglądalnością najstarszy, znany polski słownik on-line LING.

Marketingowy słownik od Langmedia
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x