SPRZĘT

Polycom uznany za lidera rynku wideokonferencyjnego w raportach Gartner Magic Quadrant oraz IDC MarketScape

Dwie wpływowe firmy analityczne, Gartner i IDC, niezależnie uznały firmę Polycom za lidera rynku wideokonferencyjnego. Polycom drugi rok z rzędu uzyskał pozycję lidera w raporcie Gartnera „Group Video Systems Magic Quadrant” z lipca 2016 r., a także trzeci rok z rzędu tytuł lidera w raporcie IDC „MarketScape Worldwide Enterprise Videoconferencing Equipment 2016 Vendor Assessment”

Dwie wpływowe firmy analityczne, Gartner i IDC, niezależnie uznały firmę Polycom za lidera rynku wideokonferencyjnego. Polycom drugi rok z rzędu uzyskał pozycję lidera w raporcie Gartnera „Group Video Systems Magic Quadrant” z lipca 2016 r., a także trzeci rok z rzędu tytuł lidera w raporcie IDC „MarketScape Worldwide Enterprise Videoconferencing Equipment 2016 Vendor Assessment” (dokument #US41304916, z czerwca 2016 r.).

W raporcie IDC MarketScape podkreślono, że Polycom jest często wyróżniany za swoje podejście do rynku współpracy wideo, a rozwiązania firmy integrują się bezpośrednio z Microsoft Skype for Business/Lync bez użycia bram, co ogranicza złożoność i obniża koszty, zapewniając użytkownikom większy komfort pracy.

„Uznanie ze strony dwóch najbardziej wpływowych firm analitycznych w branży potwierdza, że mamy właściwą wizję, strategię oraz rozwiązania do współpracy wideo – powiedział Jim Kruger, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Polycom. – Jesteśmy szczęśliwi z tytułu lidera w dziedzinie zgodności operacyjnej opartej na standardach otwartych. Ma on kluczowe znaczenie dla tworzenia narzędzi komunikacyjnych”.

Polycom uznany za lidera rynku wideokonferencyjnego w raportach Gartner Magic Quadrant oraz IDC MarketScape
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry