TELEMARKETERZY

Ambasador Call Center: DK Marketing

Dzisiaj kolejny film – tym razem przygotowany przez zespół call center DK Marketing pod przewodnictwem Jakuba Grzegorczyka.

Dzisiaj kolejny film – tym razem przygotowany przez zespół call center DK Marketing.

ACC_TOP

dk-marketing-ccJakub Grzegorczyk – lider zespołu odpowiedzialnego za realizację zgłoszonego filmu.
W call center pracuję od 10 miesięcy. Przez ten okres czasu nauczył się bardzo wielu nowych umiejętności, które wykorzystuję teraz w praktycznie w każdej dziedzinie życia. Poznał już mnóstwo wspaniałych ludzi, z którymi utrzymuję kontakt również poza pracą. Prywatnie jest fanem sportu, szczególnie piłki nożnej oraz ultimate table tennis, który na co dzień trenuję, a w czerwcu zdobył nawet brązowy medal na zawodach międzynarodowych w Niemczech. Interesuję się również rozwojem osobistym oraz marketingiem, od października będzie studiował na kierunku social media & e-PR.

Aleksandra Korzeniec
W call center pracuje od 4 miesięcy. Pochodzi z Częstochowy, ale mieszkam od 3 lat we Wrocławiu. Jest studentką 3 roku Zarządzania na Politechnice Wrocławskiej. Interesuje się muzyką i sportem. Zaczęła pracę w call center, ponieważ potrzebowała pracy, którą mogłaby pogodzić ze studiami dziennymi. Jak widać się udało 🙂

Katarzyna Pilipczuk
Interesuje się muzyką i fotografią. Lubi podróżować. W call center pracuje od niecałego miesiąca, ale już nauczyła się naprawdę wiele, przede wszystkim aktywnego słuchania. Jakie jest marzenie Katarzyny? Podróż dookoła świata z aparatem i saksofonem w futerale.

Łukasz Wojtasiewicz
Jak o sobie pisze – student reklamy, w październiku będzie dwa lata, jak sprzedaje abonamenty. Dorabia jako aktor. W piłkę nożną nie kopie od 3 lat, ale mówi, że to jego hobby. Amator dziennych wyzwań: „poranne wyłażenie z wyrka” oraz „no dzisiaj to już muszę pobiegać”.
Choć się do tego nie przyznaje, to gra dużo w gry. No chyba że znowu nachodzi go ochota na przeczytanie „Ojca Chrzestnego”. Łukasz.

Wojciech Zarzeczny
Zajmuje się sportami walki, łucznictwem oraz psychologią. Pracuje od dwóch miesięcy, ale czuje się coraz lepiej w tej pracy, więc nie zamierza rezygnować i nadal się w niej rozwijać. Studiuje poradnictwo psychologiczno pedagogiczne i interesuje się zdrowym żywieniem.

ACC_BOTT

Ambasador Call Center: DK Marketing
3 komentarze

3 Comments

  1. Karmel

    17 sierpnia 2016 jako 21:38

    Przyjemnie się ogląda – chętnie zobaczyłbym podobny filmik z moimi kolegami z Tivronu.

    • Karol Bancerz

      Karol Bancerz

      17 sierpnia 2016 jako 21:58

      Tivron się nie zgłosił do konkursu Ambasador Call Center, więc i filmu u nas nie ma 🙂 Może za rok?

  2. Rafał M

    2 września 2016 jako 13:02

    Bardzo dobrze stworzony film. Głosujcie!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry