TELEMARKETERZY

Ambasador Call Center: SITEL Polska

Ambasador Call Center zagościł także w firmie SITEL Polska. Oto konkursowy materiał przygotowany przez Konrada Czajkowskiego i Kamila Guza.

Ambasador Call Center zagościł także w firmie SITEL Polska. Oto konkursowy materiał przygotowany przez Konrada Czajkowskiego i Kamila Guza.

ACC_TOP

logo_sitelKonrad Czajkowski – W kwietniu br. skończyłem 40 lat. W 2012 roku wróciłem z 6 letniego pobytu w Glasgow, w Szkocji, gdzie przez dłuższy czas pracowałem w agencji reklamowej jako Operations Agent – Odpowiednik Account Executive w Polsce. Przed wyjazdem w Polsce prowadziłem własną działalność gospodarczą – Hurtownię spożywczą. Do Sitel trafiłem po roku od przyjazdu. Nie myślałem wtedy, że zostanę tu przez następne 3 lata. Ze względu na zainteresowania oraz ciągłą chęć podejmowania nowych wyzwań powierzono mi w firmie działania social media oraz marketingowe. Hobbystycznie zajmuję się modelowaniem grafiki w środowisku 3D (w filmie odpowiedzialny za scenariusz i reżyserię).

Kamil Guz – Mam 32 lata i od 3,5 roku pracuję w Sitel Polska. Mieszkając w USA oraz w Kolumbii miałem okazję poznać wiele kultur i zobaczyć jak wygląda praca na różnych szerokościach geograficznych. Nauczyło mnie to auto-motywacji, a także pomogło w pracy z ludźmi pochodzącymi z wielu krajów, kultur i religii. Korzystam z tego każdego dnia pracując z klientami różnych narodowości. Cenię u ludzi szczerość, zaangażowanie oraz chęć rozwoju. Gdy tylko mam chwilę wolnego czasu oddaje się mojemu hobby – fotografii (w filmie odpowiedzialny za zdjęcia i montaż).

ACC_BOTT

Ambasador Call Center: SITEL Polska
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry