TELEMARKETERZY

A miało być na chwilę…

Praca czasem z przypadku, czasem z konieczności, a czasem z ciekawości. Spotkać tu można wiele różnych osób: studentów, osoby starsze, bez doświadczenia w sprzedaży, bądź też bardzo doświadczonych konsultantów.

ACC_TOP
Praca czasem z przypadku, czasem z konieczności, a czasem z ciekawości. Spotkać tu można wiele różnych osób: studentów, osoby starsze, bez doświadczenia w sprzedaży, bądź też bardzo doświadczonych konsultantów. Na początku pracy pojawia się strach, żeby nie popełnić błędu, nie powiedzieć czegoś w inny sposób niż należy, natomiast po kilku dniach pojawia się coraz większa pewność siebie, a po miesiącach nawet nie wiadomo kiedy mija osiem godzin pracy.

Praca jako konsultant w call center jest pracą, która wymaga odwagi, kreatywności oraz dużej dawki uśmiechu – zarówno na twarzy, jak i w głosie. Mimo zdarzających się czasami drażniących klientów, często zdarzają się rozmowy które zapamięta się do końca życia. Rozmowy które rozbawią, a także poruszą. Najbardziej zapamiętuje się rozmowy, kiedy klient zaczyna mówić: „proszę pani, teraz jestem spokojnym człowiekiem, ale kiedyś… kiedyś to były czasy… w 2000 roku odczepił się ode mnie komornik” a dalej opowiada nam całe swoje życie jak najlepszemu znajomemu.

Miejsce, które miało być tymczasowe staje się miejscem bliskim sercu między innymi ze względu na znajomości, które się tam zawiera. Pracując jako konsultant w call center można stać się pracownikiem wielofunkcyjnym, który poszerza swoją wiedzę w prawie każdym zakresie, od sprzedawania akcji do sprzedawania kosmetyków. W każdej dziedzinie należy stać się profesjonalistą dla osoby po drugiej stronie słuchawki. Praca w takim miejscu pomaga opanować nerwy w życiu codziennym, a także reagować szybko na zaistniałe sytuacje.

W trakcie rozmów powstaje wiele artystycznych rysunków i rysuneczków, które można byłoby przyozdobić ściany w call center, a po godzinach pracy otworzyć „galerię konsultantów”, którą na pewno odwiedzaliby krytycy sztuki. Kiedy ktoś powie, że praca w call center na pierwszy rzut oka jest nudna, denerwująca, monotonna w stu procentach temu zaprzeczę i odpowiem, że praca jako konsultant staje się codziennym wyzwaniem do poprawiania skuteczności, produktywności oraz ulepszania swoich umiejętności.

telmonAnna Szubert

Jest studentką III roku na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalność: bankowość. W Telmonie pracę rozpoczęła 5 miesięcy temu. Ma szerokie zainteresowania – poza bankowością nie opcje jest jej hotelarstwo. Gra na saksofonie i śpiewa w zespole. Nie lubi siedzieć bezczynnie.

 

ACC_BOTT

A miało być na chwilę…
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x