TELEMARKETERZY

Ambasador Call Center: Telmon

Dzisiaj nasz kolejny pretendent do nagrody Ambasador Call Center walczy z mitami związanymi z pracą w call center.

Dzisiaj nasz kolejny pretendent do nagrody Ambasador Call Center walczy z mitami związanymi z pracą w call center.

ACC_TOP

telmonAnna Bloch
Telmon

Swoją prace w Telmon zaczęłam pół roku temu – jest to moja pierwsza praca. Jestem bardzo zadowolona i wszystkim polecam rozpoczęcie kariery w tej branży. Nie chcąc się rozpisywać mogę opisać się jednym słowem – ekstrawertyczka. Dzięki Call Center mogę połączyć moją chęć kontaktu z ludźmi z obowiązkami w pracy. Zawsze najważniejsze było dla mnie znalezienie pracy, która będzie dla mnie również pasją. Jestem bardzo zadowolona, że mi sie to udało.

ACC_BOTT

Ambasador Call Center: Telmon
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry