Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Infover współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Konsultanci Infovera przez dwa lata będą zapewniać obsługę informacyjną i służyć pomocą użytkownikom portalu Inwestycja w Kadry, w tym platformy Rejestru Usług Rozwojowych. To bezpłatna baza ofert usług rozwojowych, świadczonych w rozmaitych formach (m.in.: szkoleń, kursów zawodowych, usług doradczych, studiów podyplomowych, mentoringu czy coachingu).

– Infolinia będzie czynna w dni robocze od 8 do 18. Będziemy udzielać informacji w zakresie m.in. możliwości korzystania z portalu IWK, w tym Rejestracji Usług Rozwojowych. Nasi konsultanci będą pomagać przy uzyskaniu wpisu do rejestru, a także, w sprawnym poruszaniu się po stronie. Pomoc będzie udzielana zarówno telefonicznie, jak i mailowo – mówi Anna Grosz, koordynator projektów z firmy Infover.
Portal Inwestycja w Kadry, jak i platforma Rejestru Usług Rozwojowych, adresowane są do pracowników, którzy chcą zgłosić się na szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Pracodawcy mogą za jej pośrednictwem zgłosić udział w szkoleniach swoich pracowników, zaś firmy szkoleniowe zaprezentować usługi w tym zakresie.

Infover ma spore doświadczenie w obszarze obsługi infolinii. W 2013 roku, w ramach ogólnopolskiego programu cyfryzacji telewizji naziemnej, firma wygrała przetarg na obsługę infolinii i skrzynki mailowej tego przedsięwzięcia. Konsultanci Infover służyli wparciem i technicznymi informacjami telewidzom z całej Polski.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Arvato CRM Solutions i Saham Group zmieniają nazwę na Majorel

Arvato CRM Solutions, Phone Group, Ecco Outsourcing and Pioneers Outsourcing wprowadzone na rynek pod nazwą Majorel. Obecnie to globalny gracz z obecnością w 28 krajach na świecie. Spółka pod nową nazwą zapowiada inwestycje wartości kilkuset milionów Euro w rozwój usług cyfrowych i zwiększenie obecności na rozwijających się rynkach.
Czytaj więcej

Mobbing w call center istnieje naprawdę

Działający młodzi kierownicy grup, często nie mogąc zrealizować postawionych przed nimi celów, zaczynają się wyżywać na podległych pracownikach. Jeśli więc zarząd firmy toleruje, albo po prostu udaje, że nie widzi agresywnego zachowania, pracownicy zostają ze sobą splątani siecią nienawiści – przełożeni naruszają godność podwładnych, a osoby na szeregowych stanowiskach wyładowują stres, poszukując kozłów ofiarnych wśród równych sobie.