Infover współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Konsultanci Infovera przez dwa lata będą zapewniać obsługę informacyjną i służyć pomocą użytkownikom portalu Inwestycja w Kadry, w tym platformy Rejestru Usług Rozwojowych. To bezpłatna baza ofert usług rozwojowych, świadczonych w rozmaitych formach (m.in.: szkoleń, kursów zawodowych, usług doradczych, studiów podyplomowych, mentoringu czy coachingu).

– Infolinia będzie czynna w dni robocze od 8 do 18. Będziemy udzielać informacji w zakresie m.in. możliwości korzystania z portalu IWK, w tym Rejestracji Usług Rozwojowych. Nasi konsultanci będą pomagać przy uzyskaniu wpisu do rejestru, a także, w sprawnym poruszaniu się po stronie. Pomoc będzie udzielana zarówno telefonicznie, jak i mailowo – mówi Anna Grosz, koordynator projektów z firmy Infover.
Portal Inwestycja w Kadry, jak i platforma Rejestru Usług Rozwojowych, adresowane są do pracowników, którzy chcą zgłosić się na szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Pracodawcy mogą za jej pośrednictwem zgłosić udział w szkoleniach swoich pracowników, zaś firmy szkoleniowe zaprezentować usługi w tym zakresie.

Infover ma spore doświadczenie w obszarze obsługi infolinii. W 2013 roku, w ramach ogólnopolskiego programu cyfryzacji telewizji naziemnej, firma wygrała przetarg na obsługę infolinii i skrzynki mailowej tego przedsięwzięcia. Konsultanci Infover służyli wparciem i technicznymi informacjami telewidzom z całej Polski.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Telbridge z licencją krajowej instytucji płatniczej

Specjalizująca się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży spółka Telbridge właśnie otrzymała od Komisji Nadzoru Finansowego licencję krajowej instytucji płatniczej. Zezwolenie wydane przez KNF obejmuje świadczenie usługi inicjowania transakcji płatniczej (PIS – Payment Initiation Servece) w ramach modelu otwartej bankowości.
Czytaj więcej

Obsługa zaawansowanych procesów w wielu językach

Stworzenie kompetentnego zespołu do obsługi klientów na różnych rynkach to rosnące wyzwanie. Firmy coraz częściej powierzają to zadanie zewnętrznym dostawcom, którzy posiadają zasoby umożliwiające nie tylko realizację projektów, ale także ich optymalizację.