TELEMARKETERZY

Ambasador Call Center: PZU

Ambasador Call Center nabiera kolorów. Tym razem prezentujemy film z contact center PZU.

Ambasador Call Center nabiera kolorów. Tym razem prezentujemy film z contact center PZU.

ACC_TOP

Piotr Grzegorzewski
W PZU od 3 lat. Swoją pracę rozpoczynałem jako konsultant w zespole Status Szkody. Po roku pracy na słuchawce zostałem konsultantem wsparcia merytorycznego, pomagającym w pracy nowym konsultantom. Brałem też udział w pilotażu likwidacji szkód przy pierwszym kontakcie.

Obecnie koordynuje działania w ramach komunikacji wewnętrznej. Wspieram inicjatywy konsultantów i pomagam je urzeczywistnić. Moje pasje to grafika, fotografia i filmowanie. Cieszę się, że moje miejsce pracy pozwala mi rozwijać te zainteresowania.

ACC_BOTT

Ambasador Call Center: PZU
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x