SPRZĘT

Zmiana na lepsze z dodatkowym rabatem od KONFTEL

Szwedzki producent urządzeń audiokonferencyjnych KONFTEL uruchomił program trade-in, zachęcający klientów do wymiany starych telefonów i przystawek dowolnej marki na urządzenia z oferty KONFTEL. Wystarczy, że złożą oni zamówienie do końca lipca 2016, aby zyskać dodatkowy rabat sięgający nawet 80 Euro* na zakup nowego urządzenia głośnomówiącego, pracującego w technologii HD audio.

Szwedzki producent urządzeń audiokonferencyjnych KONFTEL uruchomił program trade-in, zachęcający klientów do wymiany starych telefonów i przystawek dowolnej marki na urządzenia z oferty KONFTEL. Wystarczy, że złożą oni zamówienie do końca lipca 2016, aby zyskać dodatkowy rabat sięgający nawet 80 Euro* na zakup nowego urządzenia głośnomówiącego, pracującego w technologii HD audio.

Program wymiany starego sprzętu na nowy z dodatkowym rabatem dotyczy wymiany wszystkich urządzeń posiadających funkcję zestawu głośnomówiącego (telefony stacjonarne, telefony i przystawki konferencyjne). Dzięki niemu Klienci zyskują podwójnie, gdyż poza dodatkowym upustem cenowym na zakup nowego sprzętu, podnoszą też jakość prowadzonych przez siebie spotkań konferencyjnych.

Program trade-in jest ogólnoświatową kampanią marki KONFTEL. W Polsce realizowany jest przez autoryzowanych partnerów handlowych KONTEL i potrwa do 31 lipca 2016 roku. Warunkiem otrzymania rabatu do 80 Euro na zakup nowego urządzenia jest przesłanie wraz z zamówieniem deklaracji utylizacji dotychczas używanego telefonu.

Zmiana na lepsze z dodatkowym rabatem od KONFTEL
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x