Gala finałowa Telemarketera już za chwilę

W dniach 30 maja – 1 czerwca w Warszawie odbył się finał konkursu Telemarketer Roku 2016. Do siedziby organizatora konkursu – Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB z całej Polski zjechali uczestnicy, wyłonieni przez Jury na podstawie odsłuchanych rozmów. W tym roku w Jury zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.

W dniach 30 maja – 1 czerwca w Warszawie odbył się finał konkursu Telemarketer Roku 2016. Do siedziby organizatora konkursu – Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB z całej Polski zjechali uczestnicy, wyłonieni przez Jury na podstawie odsłuchanych rozmów. W tym roku w Jury zasiadało aż 18 osób z wielu firm i branż.

Uczestnicy konkursu podczas finału mieli do wykonania dwa zadania. Pierwszym z nich było przeprowadzenie rozmowy telefonicznej według przygotowanego przez Jury scenariusza. Do każdej kategorii Jurorzy przygotowali unikalny szkic rozmowy. Kolejnym zadaniem była rozmowa indywidualna z przedstawicielami Jury, podczas której konsultanci przedstawiali się i odpowiadali na pytania. W pierwszym dniu finału rozmowy przeprowadzali finaliści kategorii Windykacja i Helpdesk[2], w kolejnym Obsługa Klienta i Inne Projekty, a kategoria Sprzedaż Outbound kończyła ten etap.

Wyniki konkursu zostaną przedstawione na uroczystej Gali 16 czerwca w restauracji Villa Foksal w Warszawie. W tym roku, po raz pierwszy, przed rozdaniem statuetek Telemarketera Roku oraz Złotych Słuchawek, odbędzie się panel merytoryczny. Będą to unikalne, merytoryczne wystąpienia na temat branży call i contact center[1]. Prelekcje będą dotyczyły nieopublikowanych dotąd raportów o wizerunku telemarketingu i branży w mediach, postaw i opinii pracowników call i contact center czy badania atrakcyjności Polski, jako miejsca lokowania firm z tej branży. Ponadto będzie można się dowiedzieć więcej na temat pomysłu wprowadzenia zawodu telemarketera do technikum. Gala konkursu Telemarktera Roku to jedyne takie spotkanie branży call i contact center, na którym w nieformalnej atmosferze można spotkać liderów rynku i wymienić się doświadczeniami.

 

Patronem medialnym konkursu jest od lat:
ccnews_nowe-logo

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *