Call Center[1] Poland w Rzeszowie zmieniła swój adres na nowy. Oficjalne otwarcie odbędzie się pojutrze – 8 czerwca, ale już od początku miesiąca oddział znajduje się w samym centrum miasta, przy ul. Zygmuntowskiej 9.
Przeprowadzka miała miejsce z kilku powodów – mówi Marcin Kapralski, Członek Zarządu Call Center Poland. Kluczowe jest to, że nowy adres to ścisłe centrum – blisko do najważniejszych miejsc, w tym uczelni i akademików oraz z wygodną komunikacją miejską z każdej części miasta. Lokal także bardziej odpowiada potrzebom rozkładu projektów – wygodnego do zarządzania sprzedażą open space, ale z zachowaniem kameralnych warunków obsługi klientów.
W lokalizacji przy ul. Zygmuntowskiej CCP zajmuje 2 piętra. Trwa aktywna rekrutacja do nowego oddziału – przy Zygmuntowskiej są obsługiwane dotychczasowe oraz nowe projekty z sektorów B2B[2] oraz B2C[3], zarówno w zakresie sprzedaży, jak i obsługi klienta. Na salach operacyjnych znajduje się niemal 150 stanowisk, a do tego sale coachingowe, szkoleniowe, rekrutacyjna czy strefa relaksu. Nowy oddział jest przystosowany do wszystkich kryteriów, jakie spełniać powinno nowoczesne call center. Daje także dużo ciekawych możliwości dotyczących aranżacji i wyposażenia.
I tylko nikt nie pisze o tym ze ‘niemal 150 miejsc’ to o 150 miejsc mniej do pracy niz w starej lokalizacji, czyli wlaczony mode wyscig szczurow – kto pierwszy ten lepszy! Nie ma parkingu, bo ten na zdjeciu to parking dla klientow plus banku I jadalnia strefa komfortu I kucnia to jedno pomieszczenie 4×4 m bez krzesel do siedzenia podczas jedzenia..