Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Widok 360

Widok 360 stopni na klienta to koncepcja polegająca na możliwości przeglądania i analizowania wszystkich danych, jakie posiadasz na temat każdego pojedynczego klienta w jednym miejscu.

Przy tak dużej ilości danych tworzonych i gromadzonych dla każdego z klientów, możliwość zebrania wszystkich źródeł w jednym miejscu daje Ci możliwość zapewnienia, że rozumiesz potrzeby, życzenia i obawy każdej osoby. W rzeczywistości jest to jednak bardziej skomplikowane.

Voicetel zadebiutował

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Asystent VT, czyli flagowy produkt spółki to narzędzie pozwalające na automatyzację popularnych operacji zachodzących na linii firma – klient. Udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestracja etc – to wszystko może być zastąpione przez system eliminując tym samym konsultanta telefonicznego.

Wdrożenie interfejsu głosowego w firmie telekomunikacyjnej pozwala na przykład głosowo wybrać obszar tematyczny rozmowy eliminując powtarzające się najczęściej pytania już na poziomie IVR[1] – kierując do konsultantów call center[2] zmniejszą ilość połączeń.

Zaprojektowany przez Voicetel system, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb firmy, pozwala na ograniczenie zatrudnienia w szeroko pojętych działach obsługi klienta zmniejszając tym samym koszty osobowe. Zautomatyzowane dialogi pozwalają na usprawnienie obsługi klienta i poprowadzenie klienta przez procesy sprzedażowe, rezerwacje, wyszukiwanie i filtrowanie wyników, reklamacji, uzyskania informacji czy wypełniania ankiet.

System w akcji możemy przetestować telefonując pod numer: 58 743 24 11.

Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
1 komentarz
  1. Na to czekałem od dawna. W końcu mogę powiedzieć o co mi chodzi i natychmiast otrzymać odpowiedź. W dzień i w nocy. Testowy numer spełnił moje oczekiwania.
    Często zachodzi potrzeba dodzwonienia się do dostawcy usług: gazu, prądu, TV kablowej, kuriera i długo można wymieniać.
    Mam problem z zapamiętaniem numerków, gdy słyszę:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    Po naciśnięciu cyfry pojawia się analogiczny system poleceń:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    I tak przez wiele minut.
    Potem, czas oczekiwania na konsultanta to (np. 20) minut…
    Puszczają mi nerwy i odkładam słuchawkę. Sprawa nie załatwiona a czas połączenia wyskoczy na rachunku.

    A tu po prostu powiem o co mi chodzi i… to wszystko. Jedynie w sprawach trudnych połączy mnie z “konsultantem”.
    REWELACJA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Aby obsłużyć klientów potrzebne są dane i ich szybka analiza

Rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji już dziś mogą przewidywać niebezpieczne zachowania u kierowców oraz prognozować ryzyko epidemiologiczne. Wirtualni doradcy coraz częściej przejmują kontakt telefoniczny z klientem. Następujące zmiany technologiczne wymuszą na przedsiębiorcach konieczność ich wdrożeń. Eksperci jednak przekonują, że sztuczna inteligencja wywrze na rynku pracy nie niszczący, lecz stymulujący wpływ. Powstaną bowiem nowe stanowiska pracy.