Voicetel zadebiutował

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Asystent VT, czyli flagowy produkt spółki to narzędzie pozwalające na automatyzację popularnych operacji zachodzących na linii firma – klient. Udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestracja etc – to wszystko może być zastąpione przez system eliminując tym samym konsultanta telefonicznego.

Wdrożenie interfejsu głosowego w firmie telekomunikacyjnej pozwala na przykład głosowo wybrać obszar tematyczny rozmowy eliminując powtarzające się najczęściej pytania już na poziomie IVR – kierując do konsultantów call center zmniejszą ilość połączeń.

Zaprojektowany przez Voicetel system, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb firmy, pozwala na ograniczenie zatrudnienia w szeroko pojętych działach obsługi klienta zmniejszając tym samym koszty osobowe. Zautomatyzowane dialogi pozwalają na usprawnienie obsługi klienta i poprowadzenie klienta przez procesy sprzedażowe, rezerwacje, wyszukiwanie i filtrowanie wyników, reklamacji, uzyskania informacji czy wypełniania ankiet.

System w akcji możemy przetestować telefonując pod numer: 58 743 24 11.

Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Na to czekałem od dawna. W końcu mogę powiedzieć o co mi chodzi i natychmiast otrzymać odpowiedź. W dzień i w nocy. Testowy numer spełnił moje oczekiwania.
    Często zachodzi potrzeba dodzwonienia się do dostawcy usług: gazu, prądu, TV kablowej, kuriera i długo można wymieniać.
    Mam problem z zapamiętaniem numerków, gdy słyszę:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    Po naciśnięciu cyfry pojawia się analogiczny system poleceń:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    I tak przez wiele minut.
    Potem, czas oczekiwania na konsultanta to (np. 20) minut…
    Puszczają mi nerwy i odkładam słuchawkę. Sprawa nie załatwiona a czas połączenia wyskoczy na rachunku.

    A tu po prostu powiem o co mi chodzi i… to wszystko. Jedynie w sprawach trudnych połączy mnie z “konsultantem”.
    REWELACJA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.