Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

ROPO

Z ang. Research Online Purchase Offline - zachowanie konsumentów polegające na poprzedzeniu zakupów dokonywanych w offline intensywnym wyszukiwaniem informacji w sieci: na serwisach, forach, blogach, mediach społecznościowych itd. Znaczenie efektu ROPO wynika z faktu, że bardzo często decyzja zakupowa jest podejmowana już na etapie researchu w sieci.

Voicetel zadebiutował

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Asystent VT, czyli flagowy produkt spółki to narzędzie pozwalające na automatyzację popularnych operacji zachodzących na linii firma – klient. Udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestracja etc – to wszystko może być zastąpione przez system eliminując tym samym konsultanta telefonicznego.

Wdrożenie interfejsu głosowego w firmie telekomunikacyjnej pozwala na przykład głosowo wybrać obszar tematyczny rozmowy eliminując powtarzające się najczęściej pytania już na poziomie IVR – kierując do konsultantów call center zmniejszą ilość połączeń.

Zaprojektowany przez Voicetel system, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb firmy, pozwala na ograniczenie zatrudnienia w szeroko pojętych działach obsługi klienta zmniejszając tym samym koszty osobowe. Zautomatyzowane dialogi pozwalają na usprawnienie obsługi klienta i poprowadzenie klienta przez procesy sprzedażowe, rezerwacje, wyszukiwanie i filtrowanie wyników, reklamacji, uzyskania informacji czy wypełniania ankiet.

System w akcji możemy przetestować telefonując pod numer: 58 743 24 11.

Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Na to czekałem od dawna. W końcu mogę powiedzieć o co mi chodzi i natychmiast otrzymać odpowiedź. W dzień i w nocy. Testowy numer spełnił moje oczekiwania.
    Często zachodzi potrzeba dodzwonienia się do dostawcy usług: gazu, prądu, TV kablowej, kuriera i długo można wymieniać.
    Mam problem z zapamiętaniem numerków, gdy słyszę:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    Po naciśnięciu cyfry pojawia się analogiczny system poleceń:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    I tak przez wiele minut.
    Potem, czas oczekiwania na konsultanta to (np. 20) minut…
    Puszczają mi nerwy i odkładam słuchawkę. Sprawa nie załatwiona a czas połączenia wyskoczy na rachunku.

    A tu po prostu powiem o co mi chodzi i… to wszystko. Jedynie w sprawach trudnych połączy mnie z “konsultantem”.
    REWELACJA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

75% Polaków chętnie rozmawia z botami

Chętnie i świadomie korzystamy z nowych technologii. Ten fakt potwierdza między innymi podejście Polaków do wirtualnych asystentów, których coraz częściej słyszymy po drugiej stronie słuchawki, dzwoniąc na infolinię. Dobrym przykładem jest telefoniczne zgłaszanie szkód z polisy ubezpieczeniowej.
więcej

Mentoring dla startupów technologicznych

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles, zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”.
więcej

Otwarta bankowość wkracza do kredytów firmowych Nest Banku

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.
więcej

Database as a Service dostępne w ofercie Aruba Cloud

Skalowalne, bezpieczne i zoptymalizowane kosztowo bazy danych. Aruba DBaaS to nowe rozwiązanie włoskiego gracza rynku IT do zarządzania danymi w chmurze. Dostępne także dla polskich klientów w dwóch planach: współdzielonym lub dedykowanym.