Francuska grupa Armatis-lc wchodzi mocniej na polski rynek call center[1] przejmując grupę DataContact, zajmującej 5 miejsce co do liczby stanowisk call center.
Armatis-lc przejmie call center DataContact w Warszawie i Stalowej Woli, Univesal Agent w Krakowie i 4call.pl w Bielsku – Białej. To 1000 dodatkowych stanowisk i 1300 pracowników. Nie podano do publicznej wiadomości kwoty transakcji.
Działające od 1989 roku Armatis-lc działa w 20 lokalizacjach we Francji, Tunezji, Portugalii i Polsce zatrudniając łącznie 8000 pracowników. Głównie obsługuje sektor telekomunikacyjny, energetyczny, bankowość i ubezpieczenia oraz media, a teraz także linie lotnicze. Armatis-lc we Francji zaliczane jest to TOP3 największych call center.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…