SPRZĘT

Telefony konferencyjne Alcatel i Twój własny styl

Komunikacja w organizacji wieloodziałowej wymaga stosowania częstych delegacji. A gdyby delegacje zastąpić telekonferencjami?

KONTEL dystrybutor rozwiązań telekomunikacyjnych i IT, wyłączny dystrybutor marki Alcatel Business w Polsce, oferuje klientom biznesowym portfolio telefonów konferencyjnych dostosowanych do potrzeb konkretnego odbiorcy.

W ofercie znajdują się między innymi innowacyjne telefony konferencyjne Conference 1500, 1800 i IP1850. Posiadają bezprzewodowe, dookolne mikrofony działające w oparciu o technologię DECT. Mikrofony, dwa lub cztery w zależności od modelu, można umieścić na stole w dowolnym miejscu. Dodatkowe mikrofony są wbudowane bezpośrednio w bazę telefonu. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania można dopasować odpowiedni model telefonu do wielkości każdej sali konferencyjnej.

W ofercie Alcatel Business znajduje się również propozycja dla użytkowników linii analogowych. Specjalnie dla nich przeznaczone są telefony 1500 i 1800.

Najbardziej rozbudowanym aparatem pracującym w technologii SIP jest model IP1850. Posiada książkę telefoniczną do 200 numerów oraz możliwość podłączenia do komputera za pomocą portu USB, dzięki czemu telefon może być wykorzystany jako konferencyjny zestaw głośnomówiący (np. dla Skype for Business).

Alcatel_konferencja

Zaletą telefonów konferencyjnych Alcatel Business jest dynamiczna redukcja echa, niwelowanie niepotrzebnych szumów tła, a także graficzne wyświetlacze i ciekawy design, doceniany w nowoczesnych wnętrzach biurowych.

Telefony konferencyjne Alcatel i Twój własny styl
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x