SPRZĘT

Komunikacja 360 wg Polycom

Polycom wdrożyła w NATO ciekawe rozwiązanie do telekonferencji – RealPresence Centro. Urządzenie Centro, wyposażone w cztery ekrany, oferujące opatentowaną technologię 360-stopniowego głosu i obrazu, który automatycznie śledzi mówiącego, ustawiane jest w centralnych punktach obszarów roboczych. To efekt zapotrzebowania na system, który usprawniałby pracę wizualną i jest to rozwinięcie natowskiego programu „nowych sposobów pracy”, zakładającego wykorzystanie zaawansowanych technologii komunikacyjnych.

Rozumiejąc nacisk, jaki NATO kładzie na zapewnienie szerszego, bardziej spójnego programu współpracy zdalnej, Polycom zaoferował sojuszowi możliwość wdrożenia Centro jeszcze przed terminem wprowadzenia rozwiązania do ogólnej oferty. Premiera RealPresence Centro miała miejsce w październiku 2015 roku – urządzenie ma być ogólnie dostępne pod koniec lutego bieżącego roku. Centro, które działa już w ściśle chronionej natowskiej sieci Restricted Network, jest wykorzystywane w najważniejszych operacjach komunikacyjnych sojuszu. System, umieszczony w samym środku przestrzeni roboczej, stanowi punkt, wokół którego koncentruje się komunikacja podczas spotkań dowódczych, sesji szkoleniowych i administracyjnych, komunikacji międzynarodowej oraz planowania misji operacyjnych.

Kluczowym warunkiem sukcesów misji NATO jest używana przez nas technologia Unified Communications” – powiedział Gus Mommers, szef działu CMS, agencja NCI, NATO. – „NATO wykorzystuje rozwiązania Polycom do zapewnienia łączności między zespołami i krajami sojuszu podczas realizowania krytycznych misji, które wymagają wysokiego stopnia bezpieczeństwa”.

W obliczu coraz poważniejszych zagrożeń NATO musi skrupulatnie oceniać swoje rozwiązania komunikacyjne. Ponieważ w sieci Restricted Network udostępniane są wysoce poufne informacje, sojusz kładzie duży nacisk na rozwiązania odporne na próby przechwycenia informacji. Gwarancje bezpieczeństwa oraz doświadczenie producenta systemu RealPresence Centro sprawiły, że system RealPresence Centro został pomyślnie przetestowany, certyfikowany i dopuszczony do użytku przez NATO.

System RealPresence Centro to ściśle zabezpieczone, interaktywne rozwiązanie Unified Communication – dokładnie takie, jakiego szukaliśmy, aby rozwinąć nasz program nowych sposobów pracy” – powiedziała Catherine Galoppin, szef sekcji CMS w agencji NCI. – „Z perspektywy agencji jego wykorzystanie oznacza oszczędność czasu i zasobów, bezpieczną pracę w niemal dowolnym miejscu oraz wyjątkowy komfort użytkowników. Wchodzimy do pokoju i od razu widzimy, że nie jest to tradycyjna sala konferencyjna. Polycom stworzył unikatowe środowisko Unified Communication, w którym współpraca zdalna nabiera zupełnie nowego znaczenia”.

Polycom RealPresence Centro to urządzenie Unified Communication do pracy zespołowej. Zaprojektowano je z myślą o instynktownych ludzkich zachowaniach – użytkownicy czują się bardziej komfortowo, kiedy komunikują się i współpracują w kręgu. Opatentowana przez Polycom technologia 360-stopniowego głosu i obrazu automatycznie śledzi mówiącego, jednocześnie pokazując całe miejsce spotkania na tym samym ekranie. Dzięki RealPresence Centro zdalni uczestnicy wideokonferencji mają wrażenie fizycznego uczestnictwa w rozmowie, co przekłada się na większe zaangażowanie, szybsze podejmowanie decyzji i lepsze wyniki. Intuicyjne ekrany dotykowe ułatwiają rozpoczynanie spotkań o wyznaczonej porze. Rozwiązanie RealPresence Centro oferuje też bezprzewodowe łączenie z wieloma urządzeniami i jest wyposażone we wbudowane czujniki zbliżeniowe, które zapewniają płynną i inteligentną interakcję.

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem niezwykle trudnej i ważnej pracy, którą wykonuje na co dzień NATO, aby służyć krajom sojuszu” – powiedział Sean Berg, wiceprezes ds. sektora publicznego w firmie Polycom. – „Czujemy się zaszczyceni mogąc pomóc strukturom NATO, oferując im zabezpieczone rozwiązania do współpracy audio i wideo oraz udostępniania treści.

Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry
DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x

DARMOWA PRENUMERATA
NEWSLETTERA


Dwa razy w tygodniu na Twój e-mail przegląd najważniejszych wydarzeń branży contact center & customer care!

Imię:
E-mail:
x