BADANIA / ZAGRANICA

Plantronics rozdaje e-book o lepszej komunikacji w organizacji

Plantronics przygotował i udostępnił bezpłatnego e-booka, będącego poradnikiem organizacji lepszych spotkań (Better Meeting Blueprint). Poradnik jest przeznaczony dla liderów zespołów, menedżerów oraz osób poszukujących narzędzi i technik w zakresie lepszej organizacji spotkań, wliczając w to pomoc działów IT odpowiedzialnych za wykorzystywane w nich technologie.

E-booka opracowano na podstawie badań przeprowadzonych na 1027 pełnoetatowych pracownikach organizacji zatrudniających ponad 1000 pracowników.

„W dzisiejszych czasach pracownicy potrzebują komunikować się ze wszystkimi, wszędzie i w każdej chwili. Przeprowadzone przez nas badania ujawniły fakt, iż ludzie prowadzący telefoniczne spotkania często się denerwują z powodu problemów natury technicznej, hałaśliwego otoczenia oraz niemożności skoncentrowania uwagi. Technologia opracowana przez markę Plantronics pozwala na organizację lepszych jakościowo spotkań, niezależnie od tego, gdzie znajdują się uczestnicy, a nasz poradnik w formie e-booka jest świetnym przewodnikiem dla profesjonalistów IT i osób odpowiedzialnych za rozwój i organizację firmy.” – powiedział Philip Vanhoutte, Plantronics Europe and Africa Senior VP and Managing Director.

Podstawowe obserwacje ujawnione w badaniu:

  • Nadmiar spotkań – Ponad połowa respondentów spędza na spotkaniach 5 – 10 godzin tygodniowo, a prawie połowa (46%) odczuwa, że ten czas jest za długi.
  • Problemy techniczne zdalnych pracowników – 42,5% spotkań odbywających się zdalnie ma problemy z połączeniem, siecią, zakłócanym głosem oraz próbą dołączenia do spotkania.
  • Problemy z koncentracją – Wielozadaniowość (tzw. multitasking) w trakcie spotkania konferencyjnego ma miejsce wśród 67,2% respondentów, którzy podczas spotkania jednocześnie mailują i pracują nad innymi projektami.
  • Hałaśliwe otoczenie – to wyzwanie dla 52% ankietowanych, którzy preferują przeniesienie się na czas rozmowy do oddzielnego pomieszczenia, aby móc się skoncentrować. 56% badanych przyznało, że skupia się bardziej na odgłosach w tle niż na rozmowie konferencyjnej.

Cztery rozdziały zawarte w e-booku dotyczą następujących obszarów:

  1. Biznesowa strona spotkań – ekonomiczne uwarunkowania lepszej jakości spotkań;
  2. Ludzie w spotkaniach – wpływ dynamicznego czynnika ludzkiego na udane konferencje;
  3. Technologia podczas konferencji – narzędzia zapewniające komunikację, współpracę i produktywność;
  4. Następny krok i zasoby – taktyka i narzędzia do wypracowania wyższej kultury spotkań.

Poradnik można pobrać tutaj.

Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry