• Ostatnie

Innowacje? Zainwestuj w ludzi!

2 grudnia 2015
Czy chatboty wyprą aplikacje?

Czy chatboty wyprą aplikacje?

23 kwietnia 2018
Walka o równe wynagrodzenia

Walka o równe wynagrodzenia

23 kwietnia 2018
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
Millenialsów i zetów myślenie o kasie

Millenialsów i zetów myślenie o kasie

23 kwietnia 2018
Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

20 kwietnia 2018
Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

19 kwietnia 2018
Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

19 kwietnia 2018
Czy FinTech zrewolucjonizuje finanse?

Czy FinTech zrewolucjonizuje finanse?

19 kwietnia 2018
Większość Polaków otwarta na innowacje w obsłudze klienta

Klienci chcą cyfrowej obsługi, lecz świadczonej przez „żywych” konsultantów

19 kwietnia 2018
  • O NAS
  • REKLAMA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
  • PLUS
    • DODAJ WŁASNY TEKST
    • WYPOWIEDZI EKSPERCKIE
    • PROGRAM TV
wtorek, 24 Kwiecień 2018
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
  • KOMENTARZE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • WEHIKUŁ CZASU
    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center?  – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

  • CC TALK
  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • PRAWO
      • GDPR / RODO
    • JAKOŚĆ
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
      • WYZWANIE 100 DNI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES
    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda

    Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Europ Assistance obsłuży na live chat

    Twój szef ma gdzieś Twoje psychiczne samopoczucie…

    Tylko 25% europejskich przedsiębiorstw jest gotowych na RODO

    Bankowość mobilna – raport UKE

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

  • KONFERENCJE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KALENDARIUM
  • KATALOG FIRM
    • DODAJ FIRMĘ
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result

Innowacje? Zainwestuj w ludzi!

Karol Bancerz dodał/-a Karol Bancerz
2 grudnia 2015
w BADANIA / POLSKA, RAPORTY
2321
Opublikuj na FacebookTweetnij

Ponad 48 proc. przedsiębiorców uważa, że to podnoszenie kwalifikacji pracowników czyni firmę innowacyjną („Pod lupą” raport Europejskiego Funduszu Leasingowego). To właśnie pracownicy nastawieni na rozwój są źródłem nowatorskich rozwiązań i kreatywnych pomysłów, które wyróżniają firmę na tle konkurencji. Odpowiednie i cykliczne szkolenia załogi, dodatkowo pomagają zwiększyć poziom innowacyjności w przedsiębiorstwie. Odpowiednio 44 proc. i 41 proc. ankietowanych deklaruje, że obecność firmy w mediach społecznościowych i zakup nowych technologii także są istotne w tym zakresie. Ponad 84 proc. firm z sektora MŚP twierdzi, że innowacje są kluczowym czynnikiem rozwoju, jednak blisko połowa uważa, że są one poza ich zasięgiem. Czy kluczem do sukcesu będą inwestycje w zasoby ludzkie?

„Mamy wiele przykładów na to, że nieszablonowe podejście pracowników do biznesu często jest początkiem innowacji. Można tutaj wymienić chociażby marki takie jak Airbnb czy Apple. Z pozoru najbardziej szalony pomysł można niekiedy z powodzeniem przekuć w sukces biznesowy. Jednak, żeby tego dokonać należy nauczyć się słuchać swoich podwładnych i współpracowników. Przedsiębiorcy powinni zdawać sobie sprawę z tego, że największym kapitałem każdej firmy jest jej kadra” – komentuje Bartosz Kaczmarczyk, Prezes Grupy Kapitałowej Loyd.

 

Blisko 43 proc. ankietowanych przedsiębiorców uważa, że zakup specjalistycznego oprogramowania, np. do obsługi procesów księgowych, produkcji, spięcia procesów typu ERP, DMS, CRM może istotnie wpłynąć na poziom innowacyjności firmy. Nie bez znaczenia jest także zoptymalizowanie działań marketingowych i kanałów sprzedaży (42,8 proc.) i wyposażenie pracowników w urządzenia mobilne (44,2 proc.). Jednak w dalszym ciągu blisko co drugi badany przedsiębiorca uważa, że to inwestycje w pracowników są najskuteczniejsze w drodze do innowacji.

 

„Skompletowanie odpowiedniego zespołu ekspertów to jedno z największych wyzwań, zarówno dla działów HR w korporacjach jak i dynamicznych start-upów. Kolejnym krokiem jest inwestowanie w wyselekcjonowaną już załogę. Pracownicy, którzy są odpowiednio zmotywowani i nastawieni na rozwój mogą być motorem napędowym każdej firmy. W drodze do innowacji, inwestycje w czynnik ludzki mogą okazać się o wiele skuteczniejsze niż wdrażanie i zakup kolejnych systemów czy maszyn. Czy nie lepiej opracowywać nowe rozwiązania we własnym zakresie niż korzystać z gotowych już produktów? Dzięki temu nie dość, że firma jest bogatsza w nowe, często wydajniejsze i tańsze produkty, to pracownicy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje” – dodaje Bartosz Kaczmarczyk, Prezes Grupy Kapitałowej Loyd.

 

Weź udział w warsztacie Karola!

Ponad 94 proc. firm przeznacza na innowacje własny kapitał, a blisko 30 proc. nie dysponuje kwotami, które pozwoliłyby na nowe wdrożenia. Co trzecia firma z powodu braku finansowania wycofała się z implementowania nowych rozwiązań już w trakcie tego procesu.

 

Z kolei jak twierdzi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Ailleron S.A: „Inwestycje w pracowników zajmują w naszej strategii priorytetowe miejsce, w związku z czym przykładamy olbrzymią wagę do budowania zespołu już od momentu rekrutacji. Z planów wdrożenia nowych rozwiązań w firmie można się wycofać, ale oszczędności w przypadku sprawdzonej załogi nie wchodzą w grę. Zależy nam na pracownikach, którzy są nastawieni na rozwiązywanie niestandardowych problemów. Jest to ważne szczególnie w branży takiej jak IT czy nowe technologie. Systematyczne szkolenia, nowoczesne metody prowadzenia projektów czy specjalistyczne kursy podnoszą kwalifikacje naszych pracowników, a to oprócz pozostałych benefitów, które oferujemy, stanowi ważny aspekt pracy w naszej firmie. Nie bez znaczenia jest także odpowiednio skonstruowany system motywacyjny.”

Tagi: hrinnowacjeLoydludzie
Karol Bancerz

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 12 lat. Od ponad 10 lat prowadzi ccnews.pl, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Wielki zwolennik wdrażania Customer Experience Management i Holokracji.

Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Podobne artykuły

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym
RAPORTY

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

dodał/-a Redakcja
31 marca 2018
0

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku....

Więcej
Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda
BEZPIECZEŃSTWO

Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

dodał/-a Redakcja
27 marca 2018
0

Barracuda Networks, dostawca chmurowych zabezpieczeń i rozwiązań do ochrony danych, opublikowała raport „Firewalls and the Cloud”. W sondażu, przeprowadzonym wśród...

Więcej
Załaduj więcej

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości
TECHNOLOGIE

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

dodał/-a Redakcja
19 kwietnia 2018
0

Urządzenia oraz rozwiązania technologiczne, które wykorzystujemy w pracy czy w domu, w coraz większym stopniu opierają się na sztucznej inteligencji...

Więcej
Opanować wideo. Sposoby na przeciążenie

Opanować wideo. Sposoby na przeciążenie

17 kwietnia 2018
T-Mobile i oferta no limit wprowadzała w błąd

T-Mobile i oferta no limit wprowadzała w błąd

18 kwietnia 2018
Prywatna opieka medyczna wspiera przedsiębiorców o wyścig po najlepszego pracownika

Prywatna opieka medyczna wspiera przedsiębiorców o wyścig po najlepszego pracownika

18 kwietnia 2018
Czy sharing economy zdominuje rynek

Czy sharing economy zdominuje rynek

18 kwietnia 2018
Skąd wziąć „szczepionkę” na RODO?

Nieco ponad miesiąc do RODO i…

18 kwietnia 2018
Większość Polaków otwarta na innowacje w obsłudze klienta

Klienci chcą cyfrowej obsługi, lecz świadczonej przez „żywych” konsultantów

19 kwietnia 2018
Facebook Twitter Vimeo Youtube

Wydawca serwisu:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. W. H. LINDLEYA 16, IIIp.,
02-013 Warszawa
tel. +48 790 759 066 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

KRS: 0000565170, NIP: 7010493628

Redakcja nie udziela informacji na temat  numerów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe CC usługach i obsługiwanych klientach, cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym produktów i usług.

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMENTARZE
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
  • PORADNIKI
    • JAKOŚĆ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PERSONAL BRANDING
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
  • PRACA
  • PRAWO
  • RAPORTY
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
  • TECHNOLOGIE
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • SPRZĘT
    • SYSTEMY CC
    • TELEKOMUNIKACJA

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Czy masz jakieś pytanie?
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z naszą polityką prywatnościZamknij