• Ostatnie

Młodzi chcą więcej

30 czerwca 2015
Czy chatboty wyprą aplikacje?

Czy chatboty wyprą aplikacje?

23 kwietnia 2018
Walka o równe wynagrodzenia

Walka o równe wynagrodzenia

23 kwietnia 2018
WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
Millenialsów i zetów myślenie o kasie

Millenialsów i zetów myślenie o kasie

23 kwietnia 2018
Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

Piotr Reznar dołączy do zespołu Armatis-lc jako Dyrektor Operacyjny

20 kwietnia 2018
Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

Artificial Intelligence a komunikacja przyszłości

19 kwietnia 2018
Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

Finaliści konkursu Telemarketer Roku 2018

19 kwietnia 2018
Czy FinTech zrewolucjonizuje finanse?

Czy FinTech zrewolucjonizuje finanse?

19 kwietnia 2018
Większość Polaków otwarta na innowacje w obsłudze klienta

Klienci chcą cyfrowej obsługi, lecz świadczonej przez „żywych” konsultantów

19 kwietnia 2018
  • O NAS
  • REKLAMA
  • PATRONATY MEDIALNE
  • WSPÓŁPRACA
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • KONTAKT
  • PLUS
    • DODAJ WŁASNY TEKST
    • WYPOWIEDZI EKSPERCKIE
    • PROGRAM TV
wtorek, 24 Kwiecień 2018
ccnews.pl
  • AKTUALNOŚCI
    • ADMINISTRACJA PUBLICZNA
    • AUTOMATYZACJA
    • IN-HOUSE
    • OUTSOURCING
    • TECHNOLOGIE
      • AUTOMATYZACJA
      • BIG DATA
      • BEZPIECZEŃSTWO
      • CRM & ERP
      • SPRZĘT
      • SYSTEMY CC
      • TELEKOMUNIKACJA
    • POWIERZCHNIE BIUROWE
    • STRATEGIE I INWESTYCJE
    • ZASOBY LUDZKIE
  • KOMENTARZE
    • Wszystkie
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
    • WEHIKUŁ CZASU
    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Anna Wierzbicka (A.T. Kearney): Aby branża customer care mogła się rozwijać, potrzebne są ujednolicone standardy

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Rodzaje kampanii telemarketingowych – w jakiej formie możesz współpracować z call center?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Czy jest możliwa skuteczna polityka cenowa i rabatowa?

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center?  – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    Najczęstsze problemy w kontakcie z call center? – debata ekspercka na #gdziejestdialla

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    CC TALK: Przemysław Gamdzyk z Evention o doskonaleniu jakości obsługi klienta w urzędach

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    Jakie korzyści daje telemarketing i współpraca z call center?

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

    CC TALK: Michał Ćwik z Databroker o tym co może dać Tobie współpraca z outsourcingowym CC

  • CC TALK
  • PORADNIKI
    • LEAD GENERATE
    • PRAWO
      • GDPR / RODO
    • JAKOŚĆ
    • KLIENT W URZĘDZIE
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
      • WYZWANIE 100 DNI
  • SŁOWNIK
  • RAPORTY
    • Wszystkie
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
    • CASE STUDIES
    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

    Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda

    Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Sondaż ABSL: Wyraźny wzrost płac i zatrudnienia

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Jaki jest przepis na lojalnego e-klienta? Troska, innowacje i przede wszystkim stały kontakt

    Europ Assistance obsłuży na live chat

    Twój szef ma gdzieś Twoje psychiczne samopoczucie…

    Tylko 25% europejskich przedsiębiorstw jest gotowych na RODO

    Bankowość mobilna – raport UKE

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

    Umiejętne połączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym

  • KONFERENCJE
    • 25 NAJWAŻNIEJSZYCH W BRANŻY
    • KALENDARIUM
  • KATALOG FIRM
    • DODAJ FIRMĘ
No Result
View All Result
ccnews.pl
No Result
View All Result

Młodzi chcą więcej

Karol Bancerz dodał/-a Karol Bancerz
30 czerwca 2015
w BADANIA / ZAGRANICA, RAPORTY
1835
Opublikuj na FacebookTweetnij

Verint poinformowało o wynikach najnowszych badań z zakresu preferencji konsumenckich dotyczących weekendowej obsługi klienta. Badanie przeprowadzono w formie ankiety online na reprezentatywnej grupie pięciuset respondentów, na rynku niemieckim w lutym 2015 roku.

 

Badanie wykazało, że wbrew powszechnej opinii, niemieccy konsumenci nie oczekują od centrów obsługi klienta całodobowego serwisu przez siedem dni w tygodniu. Różni się to jednak w przypadku młodszych konsumentów, których oczekiwania związane z dyspozycyjnością centrów obsługi klienta stale rosną. Spośród osób wyrażających chęć kontaktowania się z centrami obsługi klienta, jedynie 65 procent respondentów potwierdziło, że „chciałoby mieć możliwość skontaktowania się z centrum obsługi klienta w weekendy”. Najczęściej deklarowanym powodem takich kontaktów są sytuacje awaryjne oraz potrzeba wsparcia technicznego, rzadziej zakupy. Wśród osób po trzydziestym roku życia, mniej niż połowa respondentów była zainteresowana kontaktami z działem obsługi klienta w weekend. Badanie dowiodło również, że bardzo ważna jest obsługa klienta oraz dostępność licznych kanałów komunikacji. Nadal bardzo istotna pozostaje możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego.

Chęć kontaktowania się z centrami obsługi klienta w weekend deklarowali szczególnie ludzie, przed trzydziestym rokiem życia, którzy w zdecydowanej większości najchętniej kontaktowaliby się z centrami obsługi klienta w sobotnie i niedzielne popołudnie. Znacznie mniej osób zadeklarowało chęć kontaktów w ciągu dnia. Wśród branż, z którymi respondenci chcieliby się kontaktować w weekend znalazły się: telekomunikacja (16%), operatorzy telewizji kablowej (13%), firmy kurierskie (11%), branża turystyczna, a także dostawcy energii i banki.

Respondenci zapytani o wykorzystywane kanały obsługi klientów, najchętniej wskazywali kontakt telefoniczny, email i formularz internetowy. Korzystanie z form kontaktu takich jak czat czy media społecznościowe wskazało mniej niż 30% respondentów z najmłodszej grupy wiekowej i znacznie mniej starszych osób. Ci sami respondenci zapytani o najważniejsze formy kontaktu z centrami obsługi klientów w trakcie weekendu, najczęściej wskazywali platformy self help dostępne w Internecie oraz kontakt telefoniczny. Rzadziej kontakt emailowy, preferowany przez 12% respondentów poniżej 30 roku życia i nieco mniej starszych ankietowanych. Mniej ważny okazał się kontakt za pośrednictwem czatu, ważny według 9% ludzi młodych i 2% ludzi w wieku 30-49 lat. Starsi respondenci nie preferują tej formy kontaktu. Jako najmniej istotny kanał kontaktu weekendowego, respondenci wskazali media społecznościowe, ważne jedynie dla 1% ankietowanych.

Wiele czynników świadczy o tym, że cyfrowe kanały komunikacji będą się rozwijać. Obecnie są one wykorzystywane znacznie częściej przez osoby poniżej 30 roku życia. Warto jednak pamiętać, że stają się oni coraz starsi i to właśnie oni będą w przyszłości najważniejszą grupą nabywców. Cyfrowe kanały komunikacji z całą pewnością są przyszłością i trzeba je rozwijać, jednak nie może to oznaczać rezygnacji z możliwości tradycyjnego kontaktu telefonicznego, który pozostaje najchętniej wybieraną formą kontaktu z centrami obsługi klientów, bez względu na wiek konsumentów.

Według respondentów, najważniejszym kryterium wyboru dostawców usług jest dostępność osobistego kontaktu w godzinach pracy danej firmy (62%), dobra obsługa klienta (59%) oraz dostępność różnych kanałów obsługi klienta (58%).
„Każda firma powinna mieć świadomość tego jakie są oczekiwania klientów dotyczące jej działalności i obsługi klienta. Jak pokazuje przeprowadzone przez nas badanie, przewidywania wynikające ze zdroworozsądkowego myślenia i powszechnych opinii, nie zawsze okazują się słuszne. Konsumenci inwestują dużo w technologie, ważne żeby firmy były na bieżąco i nadążały za trendami technologicznymi w dziedzinie obsługi klientów. Właściwa obsługa klienta jest bardzo ważna, a wyniki przeprowadzonego badania pokazują, że klienci nie oczekują co prawda obsługi w trybie 24/7, ale uruchomienie pewnych kanałów w niektórych branżach może być kluczowe dla znacznej poprawy jakości obsługi klienta”

 

Weź udział w warsztacie Karola!

 

Tagi: konsumentmłody konsumentobsługa klientapolecamyVerint
Karol Bancerz

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 12 lat. Od ponad 10 lat prowadzi ccnews.pl, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Wielki zwolennik wdrażania Customer Experience Management i Holokracji.

Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Podobne artykuły

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym
RAPORTY

Salesforce: obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym

dodał/-a Redakcja
31 marca 2018
0

Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów, ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku....

Więcej
Replikacja do publicznej chmury AWS od Barracuda
BEZPIECZEŃSTWO

Barracuda Networks publikuje raport dotyczący bezpieczeństwa w środowiskach chmurowych

dodał/-a Redakcja
27 marca 2018
0

Barracuda Networks, dostawca chmurowych zabezpieczeń i rozwiązań do ochrony danych, opublikowała raport „Firewalls and the Cloud”. W sondażu, przeprowadzonym wśród...

Więcej
Załaduj więcej

POLECAMY z ostatnich 7 dni

Czy sharing economy zdominuje rynek
STRATEGIE I INWESTYCJE

Czy sharing economy zdominuje rynek

dodał/-a Redakcja
18 kwietnia 2018
0

Rosnące znaczenie internetu i urządzeń mobilnych w każdej sferze życia sprawia, że systematycznym zmianom ulega również model prowadzenia biznesu. Jak...

Więcej
Opanować wideo. Sposoby na przeciążenie

Opanować wideo. Sposoby na przeciążenie

17 kwietnia 2018
Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

Katowice – miasto nowoczesnego biznesu

23 kwietnia 2018
Czy Twoje miejsce pracy jest gotowe na millenialsów?

Czy Twoje miejsce pracy jest gotowe na millenialsów?

18 kwietnia 2018
Skąd wziąć „szczepionkę” na RODO?

Nieco ponad miesiąc do RODO i…

18 kwietnia 2018
Większość Polaków otwarta na innowacje w obsłudze klienta

Klienci chcą cyfrowej obsługi, lecz świadczonej przez „żywych” konsultantów

19 kwietnia 2018
SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

SAP NOW – weź udział w najważniejszej konferencji o transformacji cyfrowej

18 kwietnia 2018
Facebook Twitter Vimeo Youtube

Wydawca serwisu:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. W. H. LINDLEYA 16, IIIp.,
02-013 Warszawa
tel. +48 790 759 066 (pon-pt: 9:00 - 17:00)

KRS: 0000565170, NIP: 7010493628

Redakcja nie udziela informacji na temat  numerów infolinii, świadczonych przez outsourcingowe CC usługach i obsługiwanych klientach, cenach usług telemarketingowych.

Nie przyjmujemy też reklamacji dot. sprzedawanych kanałem telefonicznym produktów i usług.

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

No Result
View All Result
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMENTARZE
    • EKSPERCI
    • ROZMOWY
    • TELEMARKETERZY
  • PORADNIKI
    • JAKOŚĆ
    • OBSŁUGA KLIENTA
    • PERSONAL BRANDING
    • RAPORTOWANIE
    • SPRZEDAŻ
      • 100 ZASAD SPRZEDAŻY
    • PRODUKTYWNOŚĆ
  • PRACA
  • PRAWO
  • RAPORTY
    • BADANIA / POLSKA
    • BADANIA / ZAGRANICA
  • TECHNOLOGIE
    • BEZPIECZEŃSTWO
    • SPRZĘT
    • SYSTEMY CC
    • TELEKOMUNIKACJA

Copyright © 2007 - 2018 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Zaloguj się do konta

Zapomniałeś hasło?

Uzupełnij poniższe pola aby się zarejestrować

Wszystkie pola wymagane. Zaloguj

Odzyskaj hasło.

Wpisz swój login lub adres e-mail aby odzyskać hasło.

Zaloguj
Czy masz jakieś pytanie?
Ta strona korzysta z ciasteczek. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się z naszą polityką prywatnościZamknij