ZASOBY LUDZKIE

Prawie 20 lat w jednym call center! Czy to możliwe?

Poznaj ludzi, którzy w jednym call center przepracowali prawie 20 lat! Czyli tyle, ile ma polski rynek usług call/contact center.

W marcu 1995 roku, pod nazwą Kontakt Telemarketing, powstała pierwsza firma świadcząca usługi call center.. Przez 20 lat na rynku pojawiały się i znikały setki usługowych call centers. Ewenementem jest, że Kontakt Telemarketing (działający obecnie pod nazwą Grupa DataContact) nie tylko istnieje, ale nieprzerwanie jest jedną z największych firm w branży. Z pierwszych na rynku ciągle mają się dobrze Bancom i CTM (obecnie Teleperformance).

Co stoi za sukcesem firmy w tak trudnej branży, pytamy prezesa Grupy DataContact Cezarego Hermanowskiego:

– Grupa DataContact ma za sobą dwadzieścia lat doświadczeń. Sukces naszej firmy związany jest przede wszystkim z ludźmi. Wciąż pracują z nami jej pierwsi pracownicy, a znacząca część z nich tworzy dzisiejszy trzon naszej organizacji. Osoby z najdłuższym stażem pracują we wszystkich działach organizacji od „operacji” (call center, szkolenia, jakość) poprzez sprzedaż, relacje z klientami, a skończywszy na działaniach wspomagających – finanse, IT, kadry. Wszystkie te osoby przez czas pracy z nami rozwinęły swoje kompetencje i awansowały. Bardzo ważnym elementem w każdej formie działalności jest współpraca z klientami. Nasza organizacja zawsze stawiała na relacje partnerskie. Zawsze byliśmy i jesteśmy otwarci na dialog, wspólne szukanie rozwiązań, które przynoszą obopólne zadowolenie i zyski obu stronom.

Efektem takiego podejścia jest również lojalność klientów, z których kilku współpracuje z GDC ponad 15 lat. Podsumowując – ludzie, klienci i konsekwencja to najważniejsze elementy układanki, która nosi nazwę Grupa DataContact.

Oto „dinozaury” branży call center z GDC (na zdjęciu powyżej):

  1. Jacek Kościelski – Business Development manager – 16 lat
  2. Cezary Hermanowski – Prezes Zarządu
  3. Mariola Woś – Kierownik Lokalizacji Warszawa – 15 lat
  4. Małgorzata Malinowska – Starszy Specjalista ds. fulfilmentu – 18 lat
  5. Tomasz Kalbarczyk – Dyrektor IT- 15 lat
  6. Anna Rudny – Starszy Specjalista ds. fulfilmentu – 16 lat
  7. Sylwa Sasin – Kierownik działu Szkoleń i Jakości – 16 lat
  8. Beata Krasnodębska – Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – 15 lat
  9. Jacek Barankiewicz- założyciel Kontakt Telemarketing
  10. Anna Cabaj- Kierownik Działu Kadr i Płac – 19 lat
  11. Krzysztof Szpanelewski – Dyrektor finansowy – Członek Zarządu
  12. Anna Rażniewska- Administracja – 15 lat
Prawie 20 lat w jednym call center! Czy to możliwe?
Skomentuj

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wydawca:
BELOCAL Polska Sp. z o.o.
ul. Lindleya 16 lok. 301
02-013 Warszawa
NIP: 7010493628
KRS: 0000565170

tel. (+48) 790 759 066



CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od prawie 11 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Copyright © 2006 - 2017 by: BELOCAL POLSKA Sp. z o.o.

Do góry