Zostań pierwszym Ambasadorem Call Center w Polsce

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tegoroczny konkurs „Telemarketer Roku” będzie wyjątkowy. I to nie dlatego, że poznamy kolejnych najlepszych telemarketerów w Polsce, ale po raz pierwszy wyłonimy Ambasadora Call Center[1] – konsultantów, którzy dzielą się z innymi swoją wiedzą i opiniami o telemarketingu na łamach naszego ( i nie tylko) portalu.

 

Rada Programowa konkursu Telemarketer Roku oraz przedstawiciele naszej redakcji wspólnie wyłonią najlepszy felieton autorstwa telemarketera, który – bez skrótów i poprawek publikuje portal callcenternews.pl w ramach rubryki „Okiem konsultanta”.
Felieton można wraz ze zdjęciem oraz krótką notatką biograficzną wysłać do naszej redakcji na adres kontakt@callcenternews.pl do 22 maja. Nadesłane teksty zostaną opublikowane na naszych łamach, a nazwisko autora najlepszego tekstu zostanie zaprezentowane podczas uroczystej gali finałowej „Telemarketera Roku” już w czerwcu.

 

 

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *