Węgierski kontrakt Comtrust na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center[1] poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Projekt wdrożenia SAP dla obsługi klienta w Grupie Bonafarm obejmuje systemy SAP CRM[3] i SAP Contact Center. Umowa została podpisana w połowie 2014 i po 6. miesiącach oba systemy zostały zintegrowane i uruchomione w centrali na Węgrzech. W kolejnych etapach wdrożeniem zostaną objęte pozostałe spółki Grupy w innych krajach. Polski zespół odpowiedzialny jest za część telekomunikacyjną, contact center i integrację z SAP CRM.

„Kontrakt został pozyskany w drodze przetargu, do którego stawaliśmy wspólnie z Hostlogic – węgierskim partnerem SAP – powiedział Piotr Pytlakowski, Prezes Comtrust. Jest to kolejny nasz klient na Węgrzech. W 2013 roku wdrożyliśmy SAP Contact Center i zintegrowaliśmy go z SAP CRM w Hungaropharmie – hurtowni farmaceutycznej, a 3 lata temu – w EDV – Węgierskich Wodociągach.”

Coraz więcej firm, także w Polsce, decyduje się na oparcie obsługi klienta o dwa systemy SAP – CRM i contact center. Dzięki zintegrowanemu środowisku uzyskują potężne narzędzie, o rozbudowanej funkcjonalności, którego wdrożenie i utrzymanie jest kosztowo bardziej opłacalne niż infrastruktura teleinformatyczna oparta o rozwiązania różnych producentów.

Sole-Mizo to węgierska spółka działająca na rynku produktów mleczarskich, które produkowane są w 5. zakładach (4. na Węgrzech i 1. w Serbii). Jej produkty popularne są na Węgrzech oraz w krajach bałkańskich, w szczególności w Kosowie, Bośni, Macedonii i Rumunii. Zatrudnia 700 pracowników.

Spółka Comtrust została powołana w związku z wprowadzeniem do Polski SAP Contact Center w chmurze. W 2012 poszerzyła swoją ofertę o rozwiązania Collab i Jacada. Aktualnie oferta Comtrust w pełni pokrywa potrzeby rynku obsługi klienta i call center[2] w Polsce. Firma oferuje systemy SAP – CRM i Contact Center, WMF, wideo BOK oraz rozwiązania na smartphony i unifikujące pulpit agenta.

HostLogic jest Złotym Partnerem SAP na Węgrzech. Firma jest leaderem na rynku – zakontraktowała największą liczbę nowych klientów w ciągu ostatnich 10 lat na Węgrzech ze względu na innowacyjne wdrożenia CRM, BI[4] i ERP. Posiada wiele międzynarodowych certyfikatów SAP dla swoich usług związanych z wdrożeniami, rozwiązaniami chmurowymi, konsultingiem i środowiskiem SAP Hana.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
4. BI. (lub Systemy Business Intelligence) – narzędzia realizujące proces przekształcania danych z różnych źródeł w informacje, a informacji w…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *